love is hard :(

-

jeetje wat heb jij een lastige zinsopbouw :’)

maar praat erover met je beste vriendin, dat is echt het slimste!

Weet je, ik versta er niets van, maar het zal wel aanmij liggen :")

Idd praat er met je vriendin over. Ga niet stiekem met hem afspreken, als je vriendin er dan achter komt kan ze wel boos worden.

ja ik weet dat ik het best met haar zou praten maar
het ligt echt moeilijk, ik ben bang dat ze me gaat haten of zo :s

@ njaah ik was nogal overstuur toen ik het typte vandaar dat het misschien niet zo goed geschreven is :slightly_smiling_face:

Praat er goed met haar over. Als ze het niet leuk vind of niet wilt moet je je gaan bedenken of die jongen je meer waard is dan je vriendschap.

Doe gewoon niet hij is niet leuk weet ik nu al

:flushed: :flushed: :flushed: :flushed: :flushed: :flushed: :flushed: :flushed: :flushed: :flushed: :flushed:
is hij wel!

Ex van je vriendin = no, tenzij zij het écht écht écht goed vindt en dan moet je dat echt goed checken, want meiden zeggen vaak ‘ja is prima’, terwijl ze ‘neeee blijf van hem af!!!’ bedoelen.

In dit geval: afblijven dus.

Pfff, je vindt hem al leuk voordat je hem écht goed kent. (of nouja, jullie hebben een soort band)
Als ik dit zo lees, zie ik dat je al voor hem hebt gekozen, en ons advies toch niet op zal volgen. Ik zou voor je vriendin kiezen, maar ik denk dat je deze jongen toch heel spannend vindt.

ik ga jullie advies wel opvolgen, ik ga eerst met m’n mijn vriendin gaan praten :slightly_smiling_face:
en dan nog het zal waarschijnlijk toch niets worden, maar ja ik wil er zeker
van zijn dat ze het niet erg vinden als we vrienden zijn :s