Love-hate?

Een groep meiden hadden een keer een jongen tegen me op gezet. Er gingen geruchten rond over mij (die heeft dat groepje verspreid). Ze zeiden dat ik verliefd was op een klasgenoot en tegelijker tijd een vriend maar dat was niet zo. Op een gegeven moment had hij het gehoort en hadden wij een enorme ruzie gehad. Hij wilde mij maar niet geloven. Sindsdien ben ik hem gaan haten om alles wat hij me heeft aangedaan.

Er zijn een aantal jaren voorbij (5/6 jaar) gegaan en het valt me sinds die tijd op dat hij mij constant in de gaten houdt. Ik probeer hem te ontlopen maar ik kom hem steeds tegen. En wat me de laatste tijd opvalt is dat wanneer ik hem niet zie ik begin te denken waar is hij, terwijl ik vroeger juist blij werd alsnhij er niet is.

Ook valt het me.op dat hij me soort van stalkt. Mijn broertje hangt op de dezelfde plek uit als hem en hij staptenop hem af van is zij jou zus terwijl hij hem niet kent. Zelfs al met de kleinste dingen dat ik doe kokt hij in me op zovsn ooh ja hij deed dit en maakte me aan het lachen terwijl ik ditmsoort dingen niet herriner van andere mensen.

Ik begin me af te vragen vind hij me nou leuk of doet hij dit om mij te irriteren (dit is al een aantal jaar bezig). En begint mijn haat te veranderen in liefde?

Ik heb echt jullie advies nodig, ik kom er zelf niet uit en mijn vriendinnen begrijpen er hier ook niks van.

Ik begrijp er eerlijk gezegd ook niks van.
Wat die jongen zijn doel is moet je toch echt aan hem vragen. Of jouw ‘haat’ verandert in liefde, daar zal je denk ik pas achter komen als je echt wat tijd met hem door hebt gebracht.