[size=8pt]Banner gemaakt door Fearless_Confidence
Het langverwachte vervolg op Life After You
Korte inhoud:
Paul Moreno en Hollywoodster Audrey Masen hebben elkaar eindelijk gevonden, maar hun geluk is van korte duur. Audrey heeft heimwee naar het zonnige L.A. en op de koop toe ontdekt ze iets wat ze niet had mogen ontdekken. Is hun relatie gedoemd om te mislukken of is hun liefde sterker?
Tijd:
6 jaar na Breaking Dawn
Hoofdpersonages van dienst:
Paul Raphaël Moreno en Audrey Zoey Masen
Belangrijk om vooraf te weten:
- Het verhaal is drie jaar geleden ook al gepost op een ander forum (dat helaas pindakaas is opgedoekt) dus de mogelijkheid bestaat dat je het al eerder hebt gelezen.
- Ik ben een groot stuk van het verhaal aan het herschrijven omdat ik er nog steeds niet tevreden over ben, dus het kan langzaam gaan (ik ben trager dan een slak in slowmotion)
- Net zoals LAY schrijf ik afwisselend in Paul POV en Audrey POV (POV = point of view/gezichtspunt)
- 16+ vanwege de beschrijvingen van vrijscènes en het geweld dat er in voorkomt.
De twee personages (Audrey Masen en Paul Moreno) samen
Tumblr: http://paulandaudrey.tumblr.com/
Bijkomende informatie over de personages, titelmuziek en foto’s van de outfits en locaties. Je kan de tumblr ook opendoen terwijl je het verhaal leest. De eerste blogberichten komen overeen met de eerste hoofdstukken.
Deze Tumblr is volledig bijgewerkt!
[b]Voor mensen die dit verhaal willen volgen maar geen zin hebben om het eerste verhaal volledig te lezen (of de tijd er niet voor hebben), raad ik jullie aan om de Tumblr te bekijken. Daarin staan de belangrijkste fragmenten waardoor je min of meer een beeld krijgt van de gebeurtenissen in Life After You
Stappenplan
- Open de Tumblr
- Scroll naar beneden en klik op “Archive”
- Scroll opnieuw helemaal naar beneden voor de eerste hoofdstukken
- Het eerste hoofdstuk vind je door te klikken op het audiofragment “Bring Me To Life” van Evanescence. Daar vind je de bijpassende titelmuziek en het belangrijkste fragment van het eerste hoofdstuk
- De andere hoofdstukken vind je op dezelfde manier als Stap 4[/b]
“Dichters beschrijven de liefde vaak als een emotie die buiten onze macht valt, een die logica en het gezond verstand overstemt.”
Nicholas Sparks
uit: Het Dagboek
Proloog
Hoe ver gaat het gezegde “liefde overwint alles”?
Voor sommigen is liefde groot genoeg om al je dromen ervoor op te offeren.
In andere relaties is het net genoeg om te vergeven en te vergeten, met slechts de grauwe as die overblijft, als de stille getuige van een hartstochtelijk vuur dat ooit eens was, maar nooit meer zal zijn.
En in een zeldzaam geval is de aantrekkingskracht voldoende om een leven lang samen gelukkig te worden en op je doodsbed te zeggen; en nou heb ik alles gehad wat ik van het leven heb verlangd.
Nee, liefde overwint niet alles. Soms wegen de feiten meer dan de gevoelens. Maar zelfs dat loopt door elkaar.
Sommige misdaden zijn te groot om ooit worden te vergeven.