Love Ever After ~ vervolg LAY [Paul/Audrey - Twilight FF] 16+

[size=8pt]Banner gemaakt door Fearless_Confidence

Het langverwachte vervolg op Life After You

Korte inhoud:
Paul Moreno en Hollywoodster Audrey Masen hebben elkaar eindelijk gevonden, maar hun geluk is van korte duur. Audrey heeft heimwee naar het zonnige L.A. en op de koop toe ontdekt ze iets wat ze niet had mogen ontdekken. Is hun relatie gedoemd om te mislukken of is hun liefde sterker?

Tijd:
6 jaar na Breaking Dawn

Hoofdpersonages van dienst:
Paul Raphaël Moreno en Audrey Zoey Masen

Belangrijk om vooraf te weten:

• Het verhaal is drie jaar geleden ook al gepost op een ander forum (dat helaas pindakaas is opgedoekt) dus de mogelijkheid bestaat dat je het al eerder hebt gelezen.
  • Ik ben een groot stuk van het verhaal aan het herschrijven omdat ik er nog steeds niet tevreden over ben, dus het kan langzaam gaan (ik ben trager dan een slak in slowmotion)
  • Net zoals LAY schrijf ik afwisselend in Paul POV en Audrey POV (POV = point of view/gezichtspunt)
  • 16+ vanwege de beschrijvingen van vrijscènes en het geweld dat er in voorkomt.

De twee personages (Audrey Masen en Paul Moreno) samen

Tumblr: http://paulandaudrey.tumblr.com/
Bijkomende informatie over de personages, titelmuziek en foto’s van de outfits en locaties. Je kan de tumblr ook opendoen terwijl je het verhaal leest. De eerste blogberichten komen overeen met de eerste hoofdstukken.
Deze Tumblr is volledig bijgewerkt!

[b]Voor mensen die dit verhaal willen volgen maar geen zin hebben om het eerste verhaal volledig te lezen (of de tijd er niet voor hebben), raad ik jullie aan om de Tumblr te bekijken. Daarin staan de belangrijkste fragmenten waardoor je min of meer een beeld krijgt van de gebeurtenissen in Life After You
Stappenplan

1. Open de Tumblr
  2. Scroll naar beneden en klik op “Archive”
  3. Scroll opnieuw helemaal naar beneden voor de eerste hoofdstukken
  4. Het eerste hoofdstuk vind je door te klikken op het audiofragment “Bring Me To Life” van Evanescence. Daar vind je de bijpassende titelmuziek en het belangrijkste fragment van het eerste hoofdstuk
  5. De andere hoofdstukken vind je op dezelfde manier als Stap 4[/b]

“Dichters beschrijven de liefde vaak als een emotie die buiten onze macht valt, een die logica en het gezond verstand overstemt.”

Nicholas Sparks
uit: Het Dagboek

Proloog

Hoe ver gaat het gezegde “liefde overwint alles”?

Voor sommigen is liefde groot genoeg om al je dromen ervoor op te offeren.

In andere relaties is het net genoeg om te vergeven en te vergeten, met slechts de grauwe as die overblijft, als de stille getuige van een hartstochtelijk vuur dat ooit eens was, maar nooit meer zal zijn.

En in een zeldzaam geval is de aantrekkingskracht voldoende om een leven lang samen gelukkig te worden en op je doodsbed te zeggen; en nou heb ik alles gehad wat ik van het leven heb verlangd.

Nee, liefde overwint niet alles. Soms wegen de feiten meer dan de gevoelens. Maar zelfs dat loopt door elkaar.

Sommige misdaden zijn te groot om ooit worden te vergeven.

Ik vraag me af of ik dit nou wel of niet al gelezen heb x’D

Paurdrey, ik ben benieuwd hoe het verder gaat met hun

YES paudrey!

PAUDREY :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face:

Heuuj Paudrey <3
Snel 't eerste echte stuk posten!

In geval van twijfel gewoon lezen :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ja nouja, ik weet niet tot waar je het op het oude forum gepost had. Dat heb ik in ieder geval allemaal gelezen. (:

• Edit: Ik heb het al wel gelezen!

Vergeet niet dat de tweede helft van het verhaal totaal herschreven wordt :wink:

Nouja, ik zie het wel! Enerzijds geen zin om een verhaal te lezen dat ik al ‘uit’ had, maar tegelijkertijd vind ik je schrijfstijl goed genoeg en ben ik benieuwd naar je aanpassingen. Maarja, ik ben sowieso slecht in verhalen volgen… Dus ik kijk nog wel eventjes (:

:hugs:

Wow, al zoveel animo! Dankjewel dames (ik was eerst nog aan het twijfelen om niet een ander verhaal te posten), maar first things first. We beginnen er aan.

Chapter 1
I think I’ve might inhaled you

Titelsong

Paul POV

‘Nee, mam, ik kom niet naar L.A. Ja, ik heb vrij tot juli.’ Het getik van een hak die ongeduldig op de houten vloer neerkwam, was het enige dat de stilte verbrak, samen met het gespin van een kat.

‘Nee, ook niet de negentiende.’ Diepe zucht. ‘Nee, sorry mam. Waarom kom je niet naar hier in de plaats van ik naar daar?’ Ik hoorde nog even een zacht gemurmel aan de andere kant van de lijn.

‘Nee, ik heb dat script nog niet gelezen. Ik heb vakantie.’ Een nog diepere zucht volgde. Ik hoorde hoe nagels op het kersenhouten kastje tikten.

‘Ja, goed, zal ik doen. Ik bel nog wel eens. O ja, en je krijgt de groetjes van Hazel. Ze wilt dat je eens komt kijken naar de tweeling. Ja, oké, ik zal het tegen Hazel zeggen. Doe de groetjes aan de rest van de familie. Bye mam.’ Ik hoorde het treurige piepje van de telefoon toen er werd opgehangen. Het getik van hakken kwam nu mijn richting uit, gevolgd door de zachte voetstapjes van een kat.

De deur van de hal ging open en het eerste dat de woonkamer binnenkwam, was een grijze kat met gele ogen. Veel mensen zou het een mooie kat vinden. Ik vond het gewoon een harige luizenbal, die verschrikkelijk onder de voeten liep en die - als hij in een goede bui was - naar de naam Loïs luisterde. Loïs keek me vuil aan met zijn gele ogen en sprong in de leren fauteuil - mijn leren chesterfield-fauteuil - en keek me vals aan. Hij wist heel goed dat hij van mij niet aan de meubels mocht komen, laat staan in mijn lievelingsfauteuil gaan zitten.

De reden waarom ik dat beest nog niet buiten had gegooid kwam nu de kamer in. Ze was tevens ook de reden waarom ik Loïs in de eerste plaats negeerde. Het was oftewel die kat binnen, en zij binnen, of die kat buiten, en zij ook buiten. Aangezien ik het niet kon hebben om haar niet bij me te hebben, nam ik die pluizenbal er maar bij. Twee voor de prijs van één, noemen ze dat in de supermarktketens. Ik was ook degene geweest die hem eergisteren had moeten gaan oppikken bij de luchthaven. Haar assistente, Malia, had de haarbal met de luchtpost naar Seattle opgestuurd, maar we moesten hem wel zelf gaan halen. Over luie postbodes gesproken.

Ze ging naast me zitten en leunde met haar hoofd tegen mijn schouder. Ik legde mijn arm om haar heen. Zo bleven we een tijdje zitten, genietend van de stilte. Ik luisterde naar haar rustige ademhaling en het regelmatige geklop van haar hart. Loïs keek me nu kwaad aan. Hij kon het niet hebben als ik aan “zijn vrouwtje” zat. Gedachteloos speelde ik met een lok haar van haar, terwijl ik me er weer over verwonderde dat het rossig scheen in het licht.

Audrey was hier slechts een paar dagen, maar het voelde ongelofelijk vertrouwd aan. Het leek alsof er nooit een halfjaar was verstreken sinds de laatste keer dat ik haar had gezien. Wat voor een oen was ik ook geweest.

Ik zou nooit vergeten hoe ik Audrey Zoey Masen had ontmoet op het strand van First Beach, nog voordat ze een Oscarwinnende actrice was. Sindsdien was mijn leven niet meer hetzelfde geweest. Ik had het lef om een relatie met haar aan te gaan, meer bepaald een brullende rollercoaster. Onze liefde was passioneel en vurig en gedoemd om te mislukken. Maar we hadden het overleefd. We waren eindelijk samen.

Ik kuste haar vlak achter haar oor. Een halfjaar lang had ik naar haar verlangd.

Ze zuchtte even, precies op het moment dat de bel ging.

‘Ik ga wel,’ zei ik snel en stond op. Ze glimlachte lichtjes en wenkte naar Loïs, die meteen naar haar toeliep en zich gewillig liet oppakken. Hij gaf haar met een valse blik op mij een kopje en liet zich schaamteloos aaien.

Ik zwoor mezelf dat ik dat beest ooit eens zou opsturen naar China met de post - ik had gehoord dat ze daar echt alles opaten - en liep de hal in. Zachtjes deed ik de deur open.

‘Surprise!’

We vliegen er meteen in met een lekker cliffhanger!

OEH PAUDREY!! Waarom zie ik dit nu pas?
Ik volg weer ofcourse c: En weer heerlijk geschreven. (ik was eerst even verward uit welke personage het nou geschreven was.)

Snel verder!

Aaah yeah Paudrey <3

Ja Paudrey!!! :upside_down_face: