love en ouders

Hooiii

hoe denken jullie ouders over een vriendje hebben? Of hoe hebben je ouders er over gedacht? Mijne niet zo best. Ik ben 16 en mag niet alleen samen met een jongen iets doen.

ben benieuwd hoe dat bij jullie gaat!

Mijn ouders zouden dolblij zijn.

Mijn ouders vinden het leuk voor me. Ik snap wel dat je ouders dat moeilijk vinden, misschien kan je een/de jongen eerst eens mee naar huis nemen?

mijne zouden niet echt blij zijn, ze vinden me te jong.

Mijne vinden me ook te jong en vertrouwen het niet. Ik moet ze eerst beter kennen.
maar ligt het aan mij of kan ik jongens niet beter leren kennen als ik nog niet eens alleen met hem naar de stad mag?

Mijn vader vraagt regelmatig wanneer ik nu eens met een vent thuis kom, haha!
Maargoed, ik ben 24 en het zou een beetje raar zijn als ze dan nog moeilijk zouden doen.

Klopt haha. Misschien is het voor mij ook maar afwaxhten tot ik nog ouder ben.

Ze willen liever ook niet dat ik met jongens (of meisjes?) bezig ben. Als ik een vriend meeneem of een jongen mee naar huis krijgen ze een hele ondervraging waarna de uitslag (volgens mijn ouders) altijd negatief is.ll

Mijn ouders vonden het heel erg leuk, en ze vinden mijn vriend ook echt geweldig.

Ik praat nooit over dat soort dingen met mn ouders… Het boeit mij ook niet echt wat hun ervan vinden. Uiteindelijk is het wel mijn leven…
Dus ik heb geen idee wat mn ouders ervan zouden vinden

Mijn moeder hoopte dat ik pas een vriend zou krijgen na mijn studie. Dan ben ik 23 :’). Kreeg zelf een vriend op mijn 17e, bijna 18e en dat vond ze eigenlijk te vroeg. Nu vindt ze het wel oke, maar ze hoopt dat ik wel tot mijn 23e wacht met samenwonen n.n’

Mijn ouders zouden het me wel gunnen, maar ze vinden het ontzettend lastig om me te delen. :’)

Mijn ouders vinden dat alleen maar leuk:’) maar heb al bijna 6 jaar een relatie.

Ik heb al 1,5 jaar relatie en mijn ouders vinden het niks. Niet omdat hij zo’n slechte jongen is, want dat weten ze niet, ze weigeren hem te ontmoeten. Ik ben overigens 17.

Mijn moeder vindt het wel okee dat ik zeg maar bevriend ben met jongens, maar ze zeurt steeds dat ik weer niet te veel met ze moet omgaan, ook al zijn het mn beste vienden. Ook heeft ze het steeds over van: ik heb het liever dat je met een russische jongen neemt (ik ben russisch) … "Je mag wel een vriendje hebben , maar er is dan helemaal geen sprake van lichamelijk contact (dus geen knuffel geven, geen zoenen, niet eens hand vasthouden…) op mijn gevoel is dat gewoon alleen vrienden zijn. Ik ben ook 16 en sinds afgelopen donderdag heb ik verkering met mn beste vriend en hij is marrokaans. Ook mn moeder heeft er steeds over dat marokaanse jongens slecht zijn en dat nederlandse jongens alleen sex willen… Maar ja, dus ik vertel haar voorlopig niet over mn relatie. En mijn vader? Die wil dan echt niks meer met me te maken hebben… Mn zus toen ze al boven de 20 was had zo’n erge ruzie met mn ouders alleen omdat haar vriendje niet russisch was… Dus ja, ik hou het geheim.

Huh, wat raar! Waarom willen ze hem niet ontmoeten als ik vragen mag?

ah heftig joh dan valt het bij mij nog mee. Veel succes, je mag me altijd noten.

Mijn ouders zijn heel erg blij voor me en proberen mijn vriend ook heel erg bij de familie te betrekken.

ik ben 17 en ik was 16 toen we iets kregen.