Love at first sight of toch niet?

Afgelopen zaterdag heb ik tijdens het uitgaan een jongen ontmoet, of nou ja ontmoet we hebben al vaker oogcontact gehad tijdens het uitgaan.
Hij was heel anders dan de andere jongens die me meestal aanspreken tijdens het uitgaan.
Totaal niet opdringerig of uit op alleen zoenen.

Dit is er gebeurt: Nadat we weer oogcontact hadden gehad, stapte hij op me af. We hebben een tijdje gepraat en hij kwam heel leuk over. Hij zat niet aan me, maar maakte af en toe een lieve opmerking.

Aan het eind van de avond heb ik hem mijn fb gegeven. Toen we afscheid namen gaf hij me een zoen, maar het was heel voorzichtig.

Ik dacht hij voegt me toch niet toe, maar jawel ik kreeg een vriendschapsverzoek met een berichtje: Hoi meisje met mooie ogen mag ik je nummer x.
Ik had hem natuurlijk gegeven.

Sinds zaterdag hebben we de hele tijd gepraat en het voelde echt goed aan. Gister avond/nacht hebben we tot kwart voor 2 gepraat.

Vandaag heeft hij me nog niet ge whatsappt, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat hij niet hetzelfde voelde als mij. Het liefst zal ik een berichtje sturen, maar ik wil ook weer wachten tot hij wat naar mij stuurt.

Het vervelende is dat hij echt een rijke jongen is echt een kakker. Al zijn vrienden zijn kakkers en ik ben totaal niet zo. We komen dus echt uit een andere omgeving. Ik weet dat veel van zulke jongens zichzelf heel wat vinden en denken dat ze elk meisje kunnen krijgen. Maar hij heeft echt gezegd dat hij niet zo was. Ik ben bang dat hij een spelletje speelt.

Maar goed hoe kom ik daar achter?
En zal ik whatsappen of afwachten?

Ik kom echt over als een hopeloze romanticus haha.

Stuur hem gewoon een berichtje? Met afwachten schiet je niks op.

jup, gewoon een berichtje sturen!

Inderdaad, hop, grijp die kans! Gewoon een berichtje sturen! :slightly_smiling_face:
Tsja, ik vind niet dat je gelijk iemand kakker kunt noemen en dan vooroordelen moet hebben dat hij zichzelf vast geweldig vindt en een spel speelt, je kent hem net en tot nu toe is het leuk toch? Heus nog geen reden voor wantrouwen.

Mijn vriend en ik komen ook uit een heel ander milieu. Dit kan prima werken. Uiteindelijk heeft het ook pluspunten als je een vriend hebt die welgesteld is opgevoed. ik heb veel van hem kunnen leren. En geloof mij niet elke welgestelde jongen is arrogant en alleen meer uit op scoren. Stuur hem een simpel berichtje als hoe was je dag? en wat op een reactie. Niet te happig zijn is altijd goed maar alleen maar afwachten werkt ook niet.

succes

Een kakker hoeft geen player te zijn. Wat een vooroordeel. Er zijn totaal geen signalen dat hij een spelletje speelt. Je bent een beetje paranoïde.

En neem initiatief! Dat vinden jongens leuk

Als laatste wil ik nog even noteren: ER ZIJN OOK LEUKE, AARDIGE EN GEZELLIGE KAKKERS

Die zin klinkt totaal niet, maar lekker puh

gewoon een berichtje sturen met goedemorgen knapperdddd (:
Gewoon beetje heel vrolijk.

En ik was heel erg anti-hockey enzo en ik voetbal&kickboks zelf.
Wat denk je, ik heb nu een hockeyvriendje die meer met kleding heeft dan ik.
Gaat prima, is ook wel grappig af en toe!

En ze hebben meestal geld dus willen allemaal leuke (dure) dingen doen

dafuq… Sinds wanneer staat hockey gelijk aan kak?
En die laatste zin vind ik ook nergens op slaan. In de meeste gevallen wilt een jongen die je leuk vind leuke dingen met je doen.

OT; Stuur hem gewoon een leuk berichtje. Dat kan heus geen kwaad.

Gewoon kijken hoe het gaat! dat hij een kakker is en jij niet betekent niet dat het niks kan worden. :slightly_smiling_face:

Oke hij heeft me dus die vrijdag weer aangesproken op whats app, ik dacht ik wacht wel af.;p
Toen hebben we dus weer gewhats appt tot gisteravond. Het waren weer super leuke gesprekken en ik begin hem echt heel leuk te vinden. Vandaag hebben we elkaar nog niet gesproken, maar het gesprek eindigde best wel stom.

Hij: Leuk, hoeveel weken ga je op vakantie
Ik stuurde een printscreen van een gesprek waarin dus stond dat hij het de 2e keer was dat ie het vroeg.
Hij:Loser ben ik, moet ik gesprek dan maar afkappen.:wink:
ik: Lijkt me een goed plan!
Hij: Doei
Moet ik het afkappen omdat ik iets dubbel vraag of omdat ik je stoor?
Ik: Doei
Je irriteert me dood, je doet net alsof je geinteresseerd bent maar dat lijkt alleen maar zo.
Hij: Oke, verkeerd beeld! De vorige keer dat ik het vroeg was 7 dagen geleden. Sorry dat ik dat niet onthouden heb!
Ik: Oke dat was dus maar een grap
En ja een hele slechte
Hij: ?
Ik: Maakt niks uit joh, ik onthoud waarschijnlijk ook de helft niet
Dat mijn reactie een grap was
Hij: Oke!
Succes ik ga slapen
Ik: Hele slechte
Hij: Haha valt wel mee!
Ik: Wat is er? Waarom succes?
Hij: Ik ben moe ga slapen!
Jij succes met je schoolwerk nog
Zo bedoelde ik het
Ik: Slaaplekker!
Oke, dankjewel

Maar ik bedoelde het als grap, maar volgens mij is hij hierdoor echt op mij afgeknapt.

Tips?

Waarom reageer je dan zo? Maar dan zou ik tegen hem zeggen dat je het als grap bedoelde :wink:

Had ik dus al gezegd, maar blijkbaar komt het voor hem als een belediging over.

up

nouja je opmerkingen kwamen ook niet echt heel aardig over, dus kan me voorstellen dat hij zoiets heeft van huh? Ik zou het hem nog een keer zeggen dat je een grapje maakte en dat je eigenlijk alleen maar bang bent dat hij niet geïnteresseerd bent of zoiets? Maar dat het er een beetje lullig uitkwam…

Ja maar hoe?
Gewoon:"die opmerking van gister was een grapje he.

Pff maak je niet zo druk, begin gewoon een nieuw gesprekje, waarschijnlijk is hij het alweer vergeten hoor. Gewoon laten gaan en genieten oke, niet teveel nadenken.

je kunt inderdaad kijken hoe hij doet als je een gesprekje begint. Mocht hij nog raar reageren, kun je hem vragen van goh, het komt op mij over alsof je anders reageert. Heeft dit te maken met mijn grapje van gister? Zo ja, ik bedoelde het echt niet zo en was eigenlijk eerder bang dat je niet echt geïnteresseerd bent en wist niet goed hoe ik dat moest laten merken? Maar kwam er een beetje lullig uit… Zoiets???