Afgelopen zaterdag heb ik tijdens het uitgaan een jongen ontmoet, of nou ja ontmoet we hebben al vaker oogcontact gehad tijdens het uitgaan.
Hij was heel anders dan de andere jongens die me meestal aanspreken tijdens het uitgaan.
Totaal niet opdringerig of uit op alleen zoenen.
Dit is er gebeurt: Nadat we weer oogcontact hadden gehad, stapte hij op me af. We hebben een tijdje gepraat en hij kwam heel leuk over. Hij zat niet aan me, maar maakte af en toe een lieve opmerking.
Aan het eind van de avond heb ik hem mijn fb gegeven. Toen we afscheid namen gaf hij me een zoen, maar het was heel voorzichtig.
Ik dacht hij voegt me toch niet toe, maar jawel ik kreeg een vriendschapsverzoek met een berichtje: Hoi meisje met mooie ogen mag ik je nummer x.
Ik had hem natuurlijk gegeven.
Sinds zaterdag hebben we de hele tijd gepraat en het voelde echt goed aan. Gister avond/nacht hebben we tot kwart voor 2 gepraat.
Vandaag heeft hij me nog niet ge whatsappt, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat hij niet hetzelfde voelde als mij. Het liefst zal ik een berichtje sturen, maar ik wil ook weer wachten tot hij wat naar mij stuurt.
Het vervelende is dat hij echt een rijke jongen is echt een kakker. Al zijn vrienden zijn kakkers en ik ben totaal niet zo. We komen dus echt uit een andere omgeving. Ik weet dat veel van zulke jongens zichzelf heel wat vinden en denken dat ze elk meisje kunnen krijgen. Maar hij heeft echt gezegd dat hij niet zo was. Ik ben bang dat hij een spelletje speelt.
Maar goed hoe kom ik daar achter?
En zal ik whatsappen of afwachten?