Louisvuittonback betrouwbaar?

Hallo!

Ik heb een OBEY cap nodig voor 1 avond, hier wil ik dus niet veel geld aan besteden, aangezien derest van mijn outfit ook prijzig is.

Nu heb ik een goedkope Amerikaanse (maar het gaat om Chinese producten) site gevonden, maar ik weet niet of het betrouwbaar is.

Heeft iemand ervaringen met deze site? Het gaat mij er niet om of hetgeen fake is, maar of het ook echt aankomt.

Alvast bedankt :grinning:

[Het betreft de site www.louisvuittonback.com]

Je kan er o.a. met paypal betalen, het is dus waarschijnlijk betrouwbaar. Mocht je het toch niet ontvangen ben je bij paypal tot max. 200/250 euro verzekerd ;p

Dat klinkt goed, maar ik heb geen paypal! Dus dat wordt hem al niet. Toch bedankt voor het kijken :slightly_smiling_face:!

Is makkelijk aan te maken hoor maar oke ;p
Denk dat het dus wel betrouwbaar is (:

Maar mijn ouders hebben het niet zo met paypal en dus verbieden ze me dat. Ik heb een bankrekening en dat vinden ze genoeg!

Bedankt!

Upje, zijn er mensen met ervaring? 36 euro weggooien lijkt me zonde.

Ik zou paypal toch aanmaken, dan is de kans op geld weggooien erg klein, en Paypal koppel je zo aan je rekening :slightly_smiling_face:

Die petten zijn nep, daarom zijn ze zo goedkoop, dus het is wel betrouwbaar.

Het ging er toch om of de website betrouwbaar is? :stuck_out_tongue:
Als iets goedkoop is, zegt niet gelijk dat het betrouwbaar is

Dankjullie wel! Ik denk dat ik het maar gewoon ga proberen.

Ja maar $9 voor echte petten zou nevernooit niet kunnen. Dat zou echt onbetrouwbaar zijn. Maar omdat ze nep zijn kunnen ze zo goedkoop zijn. Dus in dit geval klopt het wel :slightly_smiling_face:

^ja het maakt mij niet uit of het nep is! :slightly_smiling_face:

ik ben echt n bangerd, ik heb nog niet besteld.