Louis vuitton Bikini

ik wil van de zomer een louis vuitton bikini hebben ik heb over al gekeken maar kan niks vinden weten jullie misschien iets voor bij via bestelle of in de buurt van eindhoven ? C:\Users\hester\Pictures\13294578741.jpg deze is het waar is ik die het beste vinden

dankjee

1 je foto doet het niet
2 misschien internet? of bestaat er een Louis Vuitton winkel in Nederland?

Ik zoek topic.

http://forum.girlscene.nl…ic_5/list_messages/227511

oke dankje wetten jullie mischien een site ?

Je moet hem online uploaden via tinypic of iets dergelijks. Je upload hem nu via je harde schijf op je computer (namelijk je C schijf). Hier kunnen wij niet in, omdat dit niet online is maar op jouw computer staat.

Hier hebben we het ik zoek topic voor. Ik heb de link net al gepost. Ga daar verder.

En voor een Louis Vuitton website kun je ook gewoon zelf even Googlen. Verder zit er een Louis Vuitton winkel op de P.C. Hooftstraat in Amsterdam, en is er een shop-in-shop in de Bijenkorf ook in Amsterdam. Dat zijn de enige Louis Vuitton winkels in Nederland. Dichtstbijzijnde is verder Frankrijk of Duitsland.

ik ben sinds net gebonne dus weet niet hoe alles werkt van daar

Dan kun je nog steeds zelf Googlen. Helemaal niet zo moeilijk.

frankrijk en duistland ligt beetje ver van huis of niet . en amsterdam voor mij maar toch bedankt

maar dan krijg ik allemaal site’s te zien voor dollars en zo niet voor euro 's

Een hoop sites die ook naar het buitenland verzenden hebben meestal ook een optie om de product prijzen in een andere valuta te bekijken. En anders moet je xe.com proberen om het bedrag om te rekenen.

Dit moet in het ik zoek topic.