Loting WK voetbal 2010 in Zuid-Afrika

[i]En dames, hebben we nu wel meer hoop dat Nederland een beetje in een goede poule zit, nu ze groepshoofd zijn?

Discussieer hier! en oja; Nu is de loting bezig op Nederland 1.[/i]

Ik vind het jammer dat de ‘goede’ landen allemaal groepshoofd zijn, Spanje, Brazilië, Italië enzo. Maarja, nu is het wel makkelijker voor Nederland denk ik. Ik verheug me meer op de volgende ronde eerlijk gezegd :stuck_out_tongue: Als het echt leuke wedstrijden zijn.

Pfeeeeew. gelukkig hoeven we niet tegen portugal. Even een stressmomentje hier met mn papa hahah.

De mannelijke huisgenoten zaten hier net aan de buis gekluiserd :")

Hm, dit moet Nederland wel aankunnen deze poule!

[i]Ik ben zo blij dat we niet tegen Portugal moeten.

Ik herinner me een wedstrijd Nederland - Portugal een paar jaar terug… En dat was niet echt een wedstrijd om bij te juichen… Portugezen vind ik maar sneeky[/i]

Zijn de poules al bekend dan?
Bij welke landen zit Nederland? :flushed:

Oh ja dat was toch die wedstrijd waar super veel rode kaarten werden uitgedeeld? Dat was echt een kut wedstrijd!

Japan, Denemarken en Kameroen. En ja, de wedstrijd van een aantal jaar terug van Nederland - Portugal was met die verdomd veel rode kaarten.

oooh die wil ik zograag nog een keer zien haha dat was echt prachtig

-

Oohjaa, nu jullie het zeggen herinner ik me die wedstrijd nederland-portugal idd ook nog wel… Die was idd echt erg.

ik heb echt zin in de wedstrijden hahah : D

kameroen, eto’o :grinning: ben benieuwd.

het zou gewoon moeten kunnen.
Ik word gek als we winnen.

:tipping_hand_man:

http://www.youtube.com/watch?v=NeOoJ2SQTTo

http://www.youtube.com/watch?v=uKXq7xcnkis

^^

heb niet zoveel met voetbal eigenlijk,
maar ek en wk vind ik altijd heel leuk, word dan ook opeens heel fanatiek terwijl ik helemaal niet zo’n voetbalfan ben xD
kijkt iedereen hier trouwens gewoon thuis of gaan jullie in cafés kijken?

Ik was echt in-to voetbal vroeger, haha :’]

die Portugezen blijven ook altijd liggen terwijl er niks aan de hand is,
bah ik kan niet tegen hun XD
ben blij dat Nederland niet tegen hun moet.

Ik ben zo blij met dit onderwerp. Mijn vertrouwen in meisjes is weer hersteld. Ik heb 15 huisgenoten, waarvan 7 meisjes, en ik werd van de bank geduwd omdat ze Greys Anatomy wilden kijken. Wie van jullie wil er bij mij komen wonen?:grinning: