lotgenoten?

hee meiden,

Sinds de gekozen dood van een mijn beste vrienden, heb ik heel veel moeite met afscheid nemen. Omdat ik dit nooit van hem heb kunnen doen. Nog steeds blijft de gedachten door mijn hoofd spoken dat zijn laatste woorden “Tot Morgen” waren, en er nooit meer een volgende dag is geweest. (hij heeft midden in de nacht gekozen voor het einde).

Elke keer als ik nu afscheid moet nemen van mijn andere beste vriend of vriendinnen ben ik heel bang dat dit de laatste keer is. Het is ook mijn grootste angst een van hun ook te verliezen. Ik heb er zelfs nachtmerries van. Maar ik weet dat ik de dood van mijn beste vriend nog niet verwerkt heb.

Ik weet dat er meer mensen zijn op girlscene die te maken hebben gehad met zelfdoding van een goede vriend, ik ben opzoek naar meiden die hun verhaal willen delen, en vooral hoe ze hiermee omgegaan zijn/nog steeds bezig zijn. Het is voor mij nu bijna een jaar geleden en ik kan er nog steeds niet goed mee overweg.

x

Daarom moet je je leven, leven.
Snappie?

Waauw, dat lijkt me echt verschrikkelijk.
Succes hiermee! Up.

Zelf heb ik hier nog niet mee te maken gehad,
Maar als ik jou was zou ik hulp inschakelen van een psycholoog. Een jaar is erg weinig dus je zult hem vast en zeker missen maar uiteindelijk zal je het een plekje moeten kunnen geven.

Veel sterkte in ieder geval,
Ohja, je kunt ook even chatten met de kindertelefoon zij zullen hier meer van weten, misschien lucht dat op.