Lotgenoten vriendje in het buitenland

Ik heb mijn vriend 8000km verderop ontmoet, toen ik op vakantie was. Het begon dus echt als vakantieliefdes, maar groeide uit tot een serieuze relatie. Heel verdrietig toen ik weer terug naar Nederland moest, maar we beloofden contact te houden. Inmiddels zijn we een jaar verder en het gaan nog steeds supergoed tussen ons, we overleven het vooral met Whatsapp en videobellen. Over 5 maanden word ik 21 en dan wil ik het hele proces starten om hem naar Nederland te halen. Makkelijk gaat het niet zijn, maar ik heb het echt wel over voor hem!

Ik volg al een tijdje het langeafstandrelatie topic en zie ook heel wat meiden voorbij komen die een vriendje in het buitenland hebben. Een vriendje dat aan de andere kant van het land woont vind ik toch wel anders dan een vriendje dat in een ander werelddeel woont, vandaar dit topic! Ik hoopte hier lotgenoten te vinden die in dezelfde situatie zitten :beer:

Mijn 200 km valt een beetje in het niet bij jouw 8000 km haha. Wel fijn dat het tussen jullie zo goed gaat! Veel respect daarvoor en ik duim voor je dat hij naar Nederland kan komen :grinning:

JAAAAA EINDELIJK IEMAND!! Mijn grote liefde woont 3000Km hiervandaan, mocht je een dm willen sturen dan kan dat. Zelf vind ik het vooral zo moeilijk dat we niet altijd kunnen knuffelen of samen kunnen koken.

Haha niet eindelijk iemand hoor, hier is een topic vol met mensen met een lange afstandsrelatie:

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/lotgenoten-lange-afstands-relaties-266208.6650.html

Misschien kunnen jullie hier jullie verhaal kwijt. :slightly_smiling_face:

Hier ook een lotgenootje! Mijn vriend woont 2600 km verderop. We zijn al meer dan een jaar samen en ik probeer zo veel mogelijk bij hem te zijn. We willen heel graag samen wonen, maar het is zo ontzettend moeilijk met alle regeltjes. Over een jaar ben ik 21 en willen wij ook met het proces starten. Als je wilt kan je mij altijd noten :slightly_smiling_face:

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/lotgenoten-lange-afstands-relaties-266208.6650.html

Je mag hem toch in dit topic posten. Er zijn in dat topic genoeg meiden die een vriend hebben aan de andere kant van de wereld.

Slotje.