Lotgenoten: vriend op vakantie

Zelfde probleem hier :bowing_man:
Mijn vriend is 2 dagen geleden vertrokken en is voor 2 weken weg :camera:
Ik mis hem ook , maarja ga met vrienden afspreken en doe leuke dingen :wink:
Ik zelf dacht dat ik er geen moeite mee zou hebben maarja 2 weken elkaar niet zien en niet appe is toch heel moeilijk en je denkt overal aan hem !
Ik spreek met vrienden af en doe bijvoorbeeld iets creatiefs , ik ben nu bezig om allemaal leuke foto’s te verzamelen en die op mijn kast te plakken , misschien ook idee voor jouw ??

Mijn vriend is net vertrokken, ik dacht dat het me niet zou boeien maar dat is dus wel degelijk zo…

Mijn tip: veeeel afleiding, dat ga ik nu ook proberen!

Bij mij is het nog niet eens mn vriend, maar hij gaat volgende week voor 2 weken weg, en we appen echt de hele dag door, dus zal wel even wennen zijn.

Misschien is het leuk om hiervan een lotgenotentopic te maken?:wink:

OT: Mijn vriend komt vannacht terug, hij is 9 dagen weggeweest. En zoals iedereen hier al zegt: afleiding helpt het best. Wat ik heb gemerkt terwijl hij weg was, was dat je pas echt weet wat je hebt, als je het even niet hebt.

Omdat ik erachter ben gekomen dat veel mensen dit probleem hebben, heb ik er even een lotgenoten topic van gemaakt :slightly_smiling_face:

Met mij gaat het best goed, maar duurt zo lang… :frowning_face:
Vooral avonden vind ik moeilijk als ik alleen in bed lig, maar ik hoef nog maar 2 nachtjes gelukkig :slightly_smiling_face:
Toch krijg ik het steeds moeilijker, mis hem wel echt.
Maar zoals iemand zei, je beseft zo wel dat je echt van hem houd :slightly_smiling_face:

^ Misschien helpt het als je naar rustige muziek luistert voordat je gaat slapen, dit omdat je hiervan rustig/moe wordt en daardoor beter kan slapen.
Heb je de laatste dag dat je hem niet ziet al iets gepland?

God dit topic heb ik zo hard nodig over ongeveer anderhalf week. 28e gaat hij voor anderhalf week weg en ik ben zo bang dat er iets gebeurd, niet vanwege geen vertrouwen in hem maar geen vertrouwen in andere meisjes en ook niet deels in zijn vrienden. Ugh

@xBambertje
Ik luister wel naar rustige muziek voor het slapen, maar slaap alsnog slecht. Kan ook door de hitte komen.

Morgen dagje zwemmen met vriendin en zaterdag komt hij alweer terug, dus dit moet ik nog wel volhouden :slightly_smiling_face:

Wat ben ik blij als ik hem weer zie…

Ik vertrek vannacht en ik word echt gek. 3 weken is veel te lang D:

Begin augustus word ik een lotgenoot, hij gaat 11 dagen naar lloret. :woman_facepalming:

Hi hi!

Ik heb precies hetzelfde… Mijn vriend is vandaag vertrokken met vrienden
Vrienden die ik ook totaal niet vertrouw en hem altijd opjutten
Tot nu toe trapt hii hier niet in maar ik ben bang dat het op vakantie mis gaat
En dat hij vreemdgaat… Ik vertrouw hem echt wel, maar doordat hij ook al een keer is vreemd
Gegaan in zijn vorige relatie vindt ik dat aspect gewoon heel eng
Ik zie hem in totaal 16 dagen niet, ik heb vandaag ook de ele dag gehuild dat ik hem nu al
Zo mis, het klinkt allemaal heel dramatisch denk ik voor jullie, sorry…

Ik maak mij gewoon heel erg zorgen dat hij hetzelfde doet als bij zojn ex, ookal zegt hij dat hij
Meer van mij houdt dan dat hij opit van haar deed ik weet ht gewoon niet…
Dit is ook mijn eerste echte relatie en is nu 7,5 maanden…

Wat denken jullie dat ik moet doen met mijn gevoel over het vreemdgaan
Het maakt mij echt stuk…

Sorry voor het verhaal :flushed:

Ja dat is wel zo, maar het begint al goed hij had beloofd mijn te smsen vannacht als hij er zou zijn of in ieder geval wat te laten weten, en dat doet hij dus ook niet… Heb nog steeds niks en dan ga ik mij dis alleen nog maar meer zorgen maken… En dit nof meer dan 2 weken zo

Ooh dit topic is zo fijn!! Ik hoopte al dat er zo een was, anders maakte ik hem zelf :wink:
Mijn vriend is vannacht vertrokken naar de VS… Hij gaat daar rondrijden met zijn ouders, dus kans op wifi is ook niet zo groot :’)
Als hij terugkomt over 4 weken dan ben ik net weg, dus we zien elkaar op z’n vroegst pas weer op 24aug… Help…
Ik mis hem nu al D: De relatie is ook nog heel kort, dus ben nu super verliefd, en zie en spreek hem dus het liefst de hele dag. *zucht*

Uuugh, net afscheid voor 3 weken genomen, veelste lang! Het helpt dat ik op vakantie ben en hij ook, dat helpt al als afleiding

Houd jullie sterk meiden!:slight_smile: En kijk lekker uit naar de dag dat jullie elkaar weer zien :couplekiss_man_woman:

Mijn vriend is ondertussen weer terug, wat ben ik blij! :slightly_smiling_face:

Achteraf gezien is het me allemaal toch meegevallen.
Ik heb hem natuurlijk wel veel gemist, maar als je druk bezig blijft gaat de tijd best snel en het is echt heerlijk om na die tijd weer samen te zijn :slightly_smiling_face:
Heeft bij mij ook geholpen dat ik normaal al eigenlijk nooit hele/alle dagen bij mijn vriend ben, zodat ik gewend ben zonder hem mezelf ook te vermaken.

Voor mij was dat we elkaar hebben gemist ook een goed teken, we zijn gewoon graag bij elkaar.

Ik hoop voor jullie dat jullie er achteraf ook dit gevoel aan overhouden. Maar je mag het er natuurlijk wel moeilijk mee hebben.

Bij mij is het andersom. Ik laat mijn crush/bijna vriend hier en ik ga zelf alleen 12 dagen op vakantie. Hij zegt dat hij het niet zo erg vind… Maar ik denk dat hij de eerste is die mij van het vliegveld komt halen :stuck_out_tongue:

Mijn vriend is al weg met vrienden naar Frankrijk sinds 7 juli, 30 juli komt hij terug. Ik begin het nu toch wel lang te vinden en mis hem wel. Inderdaad gewoon veel afleiding zoeken en leuke dinges doen of werken. Volgende week is iedereen thuis ook op vakantie dus ik ga gwn werken en 's avonds een vriendin bezoeken of als ik niets heb wat zonnen op het terras bij m’n oma. Veel sterkte iedereen x x

Mijn vriend is vannochtend ook vertrokken op vakantie en maar voor 5 dagen, maar mis hem nu al terwijl ik gisteren nog bij hem was.

n de anderhalf jaar dat we een relatie hebben zagen we elkaar maar 1x per week dus dacht dit word niet moeilijk ben het gewend. Maar nadat we net samen een week op vakantie zijn geweest en ik hem 2 week lang (tot gisteren) dagelijks heb gezien mis ik hem nu verschrikkelijk. Gelukkig mag ik van morgen tot die terug komt elke dag 10 uur werken en avondje stappen met vriendinnen hoop dat het gemis dan minder wordt. Voel me nu heel eenzaam helemaal alleen in het huis van mijn ouders (die zijn ook op vakantie).

Mijn vriendje is vannacht met een vriend vertrokken naar Frankrijk… mis hem nu echt ontzettend, ik kan ook 3 weken niet met hem whatsappen, ben er kapot van:(