Lotgenoten: vriend op vakantie

Mijn vriend is vandaag vertrokken voor een week vakantie, ik dacht dat ik er niet zoveel moeite mee zou hebben want kan mezelf meestal goed bezighouden.
Maar het viel toch behoorlijk tegen en mis hem nu eigenlijk al…
Hem een paar dagen niet zien gebeurd wel vaker, maar vooral dat ik hem nauwelijks kan spreken (alleen paar smsjes 's avonds) vind ik lastig.

Ik vroeg me af of er nog meer mensen zijn die hier last van hebben? Misschien kunnen we hier verhalen delen en elkaar er doorheen helpen.

(ik ben nieuw hier, dacht dat ik mezelf zo ook op girlscene goed bezig kon houden)

Zoek afleiding, bij vriendinnen en ga leuke dingen doen, of, zoals je al zegt, ga wat rondkijken op Girlscene aangezien je nieuw bent.

heyhey!

mijn vriend vertrekt vrijdag met vrienden naar Lloret de mar…
normaal spreek ik hem eigenlijk iedere dag, dus denk dat ineens twee weken niet ook wel wenen wordt !

Ga leuke dingen doen met vrienden idd er bestaat meer in het leven dan alleen je vriendje :wink: Maar als je hem echt heel erg mist kun je altijd met hem skypen? Deed ik ook vaak met mijn vriend wanneer hij op vakantie was.

Ik had dit vorig jaar ook toen mijn vriend voor anderhalve week met zijn vrienden naar Spanje ging. Ik vond het heel erg moeilijk en ik heb vooral de eerste dagen nogal veel gehuild omdat ik hem zo miste. Ik kon hem toen gelukkig nog wel af en toe spreken op WhatsApp en toevallig zat een vriendin van me in hetzelfde schuitje, dus gingen we logeren. Dat heeft heel erg geholpen! Doe dus leuke dingen met vrienden en familie of ga op zoek naar een leuke tijdverdrijvende hobby. :slightly_smiling_face:

Heb dat ook wel eens een jaar gehad. Ik ging elke dag sporten, met vriendin afspreken of met mijn zus/broer wat leuks doen. Gewoon lekker rommelen op mijn kamer. Misschien scheelde het ook dat ik veel werkte ook overdag. En ja, je kan nou eenmaal niet elke minuut contact hebben. ook niet als je allebei straks fulltime werkt. Dus beter wen je eraan.

Mijn vriend gaat vannacht op vakantie en tuurlijk ga ik hem missen, maar bekijk het positief! nu heb je even de tijd om iets voor jezelf te doen of om leuke dingen te doen met je vriendinnen.
Je kunt bijvoorbeeld een leuk shop en slaap avondje organiseren of je kunt een uitje met je familie aan je ouders voorstellen :wink:

Fijn om te horen dat ik niet de enige ben :slightly_smiling_face:
Ik probeer mezelf inderdaad druk bezig te houden, maar toch denk ik altijd aan hem…
Vanavond heb ik een feestje en morgen dagje weg met ouders, dus dat is al fijn :slightly_smiling_face:

Heb wel het gevoel dat ik me aanstel over 1weekje, sommigen moeten hun vriend natuurlijk veel langer missen…

Hey!
Mijn vriend en ik gaan binnenkort beide op vakantie en zien elkaar dan 3 weken niet. Normaal zie ik hem minstens elke paar dagen en we spreken elkaar ook de hele dag door. Opeens 3 weken zonder elkaar wordt echt lang dan :bored: Zit er nu al over in omdat ik weet dat ik hem vreselijk ga missen…

^ dat heb ik ook!
Mijn vriend gaat binnenkort voor een week met vrienden naar Mallorca , en een dag voordat hij terug komt ga ik voor 2 weken naar Turkije. Ik deed er eerst best luchtig over maar t idee dat ik hem 3 weken niet zie is wel kut… Bovendien zal de WiFi ook niet optimaal zijn om elkaar te kunnen spreken dus dat word ook lastig :frowning_face:

Mijn vriend gaat bijna elk jaar wel of een weekje op vakantie met een vriend skiën of zo, of een aantal dagen naar een festival. dan is ie meestal 4 dagen weg.
Ik moet ook altijd huilen :’). Heb altijd al een brok in mn keel als ik hem dan een afscheidsknuffel geef. Vind het echt niet leuk xD

Maar…hij heeft nu werk ergens en dan gaat het ook nog wel eens voorkomen dat hij soms een maand of zelfs 2 maanden weg is… Dan ga ik het pas echt moeilijk hebben. Pff van het idee alleen al word ik eigenlijk een beetje verdrietig

Ik weet hoe je je voelt. Ga in ieder geval lekker met vriendinnen afspreken, want alleen zijn is kut.

hehee,

ik weet precies hoe je je voelt! ik kan mijn vriend de hele zomervakantie niet zien en er is waarschijnlijk ook geen wifi… ik ben echt bang dat het mis gaat, maar ik vertrouw hem dus het komt vast goed! maar ik mis hem nu al!

Lotgenoten topicje :slightly_smiling_face:

Echt prettig om te lezen dat ik niet de enige ben, dacht dat ik me aanstelde maar valt duswel mee :slightly_smiling_face:
Alleen als ik jullie berichtjes lees zijn r dus veel die elkaar nog langer moeten missen, respect…

Ik red me tot nu toe redelijk, probeer de hele dag bezig te blijven en lukt redelijk dankzij vrienden en familie.
Vooral even lastige momenten als ik alleen in bed lig, stelletjes zie of dingen meemaak waarbij ik bij hem had willen zijn.
Gelukkig krijg ik nu een paar onwijs lieve smsjes per dag, die me elke keer weer een goed gevoel geven, alhoewel ik soms wel een traantje moet laten.

Maar wat zal ik blij zijn als hij terug is…

Afleiding zoeken en veel leuke dingen doen. Jij hebt ook vakantie dus jij kunt daar nu ook van gaan genieten. En ik zou juist niet teveel contact met hem zoeken :wink: daardoor mis je hem alleen maar meer en hij is daar ook met andere dingen bezig.

Het eerste jaar dat ik nog zonder mijn vriend op vakantie ging, miste hij me zo erg dat hij steeds berichtjes stuurde en probeerde te bellen, terwijl we hadden afgesproken iedere dag hooguit 1 bericht te sturen. Ik vond het best irritant dat hij zich daar niet aan kon houden. Toen heb ik 1x de telefoon opgenomen en gezegd dat ik hem ook super miste maar dat hij leuke dingen moest gaan doen en toen ging hij stappen met vrienden, vissen, naar een festival etc. en smste hij weer 1x per dag. Dat was voor ons beide zoveel fijner!

Mijn vriend is gisteren vertrokken… Twee weken met zijn vrienden op vakantie. We hebben pas sinds 29 mei 2014 een relatie, maar ik kan hem nu al moeilijk missen. Gelukkig werk ik dagelijks (weekenden uitgezonderd) van 8.30 tot 17.00 uur, en heb ik 's avond ook genoeg te doen.
Hij heeft me gisteren bij aankomst direct een bericht gestuurd, en mij later weltrusten gewenst. Vanochtend stuurde hij mij ook het bericht ‘Goedemorgen! Werk’ze!’. Hij denkt dus in ieder geval wel aan me :slightly_smiling_face:

Mijn vriend is 2,5 maand weg naar Frankrijk en ik spreek hem nog niet eens dagelijks. Hij heeft daar ook geen internet, dus het komt ook aan op smsen en bellen. Maar ik weet dat hij aan me denkt en me niet vergeet.
Ik snap dat je het lastig vind om hem een stuk minder te spreken dan normaal, maar dan is het nog leuker om hem te zien als hij terug is en kun je je verhalen opsparen voor als hij weer thuis is!

Doe leuke dingen met vriendinnen of familie en plan leuke dagjes weg.
Voor je het weet is hij weer terug en kun je samen weer leuke dingen doen!

@Dpure_vision fijn is dat he, die bevestiging dat ze wel aan je denken :slightly_smiling_face:
Ik heb ook pas 3 maanden relatie met mijn vriend, maar ben gewend aan vaak samen zijn en dan is dit zwaar…

@Astrid Ik kijk er ook al echt naar uit om hem weer te zien!

Pfff aan ene kant begin ik er aan te wennen en word t makkelijker, maar aan de andere kant erger omdat ik het nu wel echt genoeg vind en naar hem verlang…

Dit had ik vorig jaar! Hij was een week naar Renesse en ik bleef maar volhouden dat ik t niet erg vond. Ik dacht ook dat ik mezelf prima kon vermaken en er niet teveel aan zou denken. Maar toen hij er eenmaal zat en ik thuis zat kreeg ik geen hap meer door mn keel en moest ik bij elk kleine dingetje al huilen haha. Gelukkig ging het na drie dagen beter, ik vermaakte mezelf gewoon door dingen te doen met vriendinnen.
Dit jaar gaan we samen een maand weg. Gelukkig een stuk beter geregeld.