Lotgenoten depressie

HeyHey,

Ik ben op zoek naar mensen die een depressie hebben of hebben gehad waarmee ik kan praten. mensen die hun ervaringen willen delen en misschien kunnen we elkaar een beetje helpen.

Momenteel moet ik afwachten om in therapie te kunnen gaan. Of en hoe ik die paar maanden nog uithoud weet ik niet. ik ben nu 19 en mijn depressie begon toen ik 12 was. Gelukkig weet ik heel goed wat er met mij aan de hand is maar ik kan niks verklaren, helaas.
Aangezien ik met niemand kan praten over mijn gevoelens, ben ik een beetje hopeloos op zoek naar mensen die wél enig begrip hebben voor deze situatie.

Bedankt voor je moeite!

Liefss !

Je kunt je berichtje ook in dit topic plaatsen: :slightly_smiling_face:

http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/depressieve-meiden-lotgenoten-topic-2-245741.msg276789610.html#msg276789610

Ik ben ook nog depressief… gaat wel al stukken beter dan 2 jaar geleden. Maar van dat topic hierboven wordt je ook niet vrolijker van. Tenminste niet ik. Ik weet dat alles negatief lijkt op dat moment maar dat topic zit er vol van.
Ik weet niet of jij daar wel baat bij hebt, anders mag je mij wel een berichtje sturen als je wilt praten.

dat vind ik inderdaad het nadeel van dat soort topics. je plaatst je berichtje en er zijn misschien 3 mensen die het lezen en het in een hokje plaatsen van: oh alweer zo eentje
dat is juist iets wat ik niet wil. na 6 jaar depressie is dat wel iets waar ik over uit ben :flushed:

Mag toch echt hier. Slotje