Lost

Heeej, wie van jullie kijkt er naar Lost? Ikzelf kijk er elke week naar, ik vind het een leuk programma :slightly_smiling_face:
Het is best mysterieus en allemaal heel onverwacht en onvoorspelbaar wat er gaat gebeuren.
En wat vinden jullie ervan?

Me broer heeft t gedownload dus ik ben dat nu aan het kijke xD

Ik niet…
Maar m’n moeder wel =P

Eerder wel trouwens, maar toen vond ik 't saai worden. =)

Ik heb geen idee wat het programma Lost is.

LOST! GEWELDIG! ik vind 't echt súper leuk! Ik kijk 't elke keer weer, maar d’r komt alleen geen eind aan, er komen raadsels bij maar niet alle raadsels worden opgelost :S Dat vind ik jammer… Maar ze zeggen dat ze doorgaan tot seizoen 7 ! Dat lijkt me eigelijk nét iets te lang, d’r moet nog wel een eind aan kunnen komen toch?
Maar ik vind 't wel een gewéldig programma, leuk om te kijken, spannend, mysterieus en je blijft erover nadenken, ik kijk d’r elke week weer naar uit (ook omdat 't op vrijdag weekend is maar toch :stuck_out_tongue: )

Ah, na de eerste aflevering gezien te hebben, hoefde ik niet meer. Ik heb vliegangst, en t eerste wat je zag was een neerstortend vliegtuig, en mensen die in de nog draaiende motor ‘verdwenen’(lees: in bloederige stukjes gehakt werden). Niks voor mij dus =P
Alleen weet ik wel dat t er nu niet meer over gaat, maar ik denk dat t best lastig is om nu nog in te haken. k Ken al die personages niet enzo.

Ik heb het eerst nooit gekeken dus nu snap ik het niet en kijk ik het ook niet:P

ik ken het hele programma niet :stuck_out_tongue:

oeh jaa ! ik kijk het ook iedere vrijdag, maar het word inderdaad echt stééds mysterieuzer ! met die rare zwarte wolk en alles…of die ene desmond ofzo vet vaag. nou ja ik kan niet wachten tot alles wat duidelijk wordt !

Nee.

Inhaken is niet zo’n goed idee nee :wink: Ze zijn nu al zo ver en er is niet echt veel van te snappen als je inhaakt, heeft m’n broertje ook geprobeerd maar dat was geen succes :wink: Weet iemand trouwens of net 5 de grote vakantie doorgaat net zoals eerst?

i love it !
ik kijk het niet op tv maar ik heb seizoen 1 van me tante geleend :grinning:
ik ga misschien seizoen 2 kopen :slightly_smiling_face:

UP !

Maar der komen nog maar 2 seizoenen met elk 13 afleveringen (alle voorgaande seizoenen hadden 26 afleveringen) want het zou langdradig en uitgerekt worden? Nouja, ik vind het in lek geval een geweldige serie en ik heb in totaal maar 1 aflevering gemist :bowing_man:

Doe mij maar Prison Break, CSI of House… :ok_woman:

Ik heb het laatste seizoen wel gekeken, maar ik snapte er niet heel erg veel van :stuck_out_tongue: Heb wel op internet gekeken en toen begreep ik het wel ongeveer, maar ik vond het toch allemaal best vaag :stuck_out_tongue:

Loosttt isss hooorrrnneeey!
Ik ben tootallly verslaafd echt heeel mooi is het.
Ik ben het nu aan het bekijken op dvd. Ben nu bezig aan het tweede seizoen.
Ik jank echt constant. Toen rose en haar man herenigd werden eeecht janken dat ik gedaan heb.
En sawyer is TOOOO HOOOTT mieee-jammie (l)

Ik vind het een super serie en ben echt hélémaal verslaafd eraan!!
Wij zijn bezig om ze op dvd te kijken (nu seizoen 4).
Ik zit er altijd over te fantaseren als ik me verveel XD (Obsessie!!)

ik hooouuu van lost