Lost,de serie. Engels. Presenatie

Heeuj lievemeiden!
Ik moet een presentatie van 5 minuten over de serie 'Lost’geven in het engels maar ik weet niet wat ik moet vertellen om dat ik de serie zelf nooit heb gezien. Dat is heel stom want iedereen mocht een serie kiezen en dat mocht maar op een dag en tijdens die les was ik bij de huisarts. Dus toen kreeg ik een serie toegewezen, heb geprobeerd om met die vrouw te praten en te zorgen dat ik iets kon doen wat ik wel wist. Maar toen zei ze van blabla ik heb nu alles al ingevoerd op de computer blablabla. Nu moet ik er alsnog iets van maken.
Dus als er iemand is die kijkt, kunnen jullie de belangrijkste dingen aan mij vertllen>?

Alvast bedankt

xx.

Kijk op Wikipedia en maak een samenvatting van wat de serie inhoudt :slightly_smiling_face:

Kijk op wikipedia :slightly_smiling_face:
Het gaat zowiezo om een paar mensen, die op een eiland vast zitten toch?
Of is dat een andere serie?

Ja, dat is hem volgens mij. Staan zulke dingen op wikipedia dan? Ik zal wel even gaan kijken.:grinning:

Gewoon even Googlen, daar vind je heus wel iets over de verhaallijn en de hoofdrolspelers.
Daarnaast zou je eventueel ook nog op YouTube kunnen kijken naar intervieuws ofzo.
Wie weet staat er wel iets handigs tussen.
Wel stom van je lerares zeg.

-

Probleem is dat alles wat je op internet tegenkomt, hier nog niet is uitgezonden. Iets met spoilers enzo ;p Naja, succes ermee.

wauw lost in 5 minuten?
heel erg good luck x]

das mooi niet waar x]

-

-

Lostpedia : D

http://lostpedia.wikia.com/wiki/Main_Page

|Wooow moet je alles wat in lost gebeurt, in al die seizoenen in 5 minuten gaan vertellen?

LOST in 3 minutes

Verklapt wel het einde van de serie, maar ach. Dat is hun eigen schuld dat ze jou een serie toewijzen :wink:

NERIMON

Oh damn. Ik zie het. Ik ben gewend dat Nederland alles 1 á 2 seizoenen later pas krijgt. Sorry.

wow. 6 jaar lost in 5 minuten haha succes
als ik jou was zou ik idd vertellen over de crash, over dharma, over het rookmonster (smokey) over jacob en misschien over desmond (en zijn rol in de eerdere seizoenen) oja en jack
dat is allemaal op lostpedia te vinden…
dat zijn de basic dingen denk ik, in ieder geval dharma is wel een aantal seizoenen lang centraal geweest, dus dat zeker noemen (:

Wauw bedankt meiden!
Ik heb ook geen idee hoe ik het in 5 minuten moet doen maar ik zie wel:P