(Losse) Thee swap

Hallo allemaal,

Ik ben een groot fan van losse thee (en dan vooral van aparte smaken) en het lijkt me leuk om een thee swap op te zetten. Zo kunnen we op een leuke en goedkope manier allerlei smaakjes uitproberen.

Ben je net als ik gek op losse thee en wil je meedoen, dan hoor ik het graag. Ik heb nog nooit een swap opgezet dus als je tips of ideeën hebt dan hoor ik het ook graag.

Ja leuk idee!

Jaa, ik doe graag mee!

Misschien is het handig om een lijst te maken van alle deelnemers met wat info over deze personen. (zoals leeftijd en hobbies enzo) En misschien een paar regels? Zoals een minimum van thee smaakjes en hoe je het verstuurd enzo. Via de website lootjestrekken.nl kan je gemakkelijk dingen invullen en dan krijgen de mensen zo het adres en naam van degene waar hun mee gaan swappen. ^^; Ik heb overigens ook nog nooit een swap opgezet, maar als je hulp nodig hebt wil ik je wel helpen.

Goed idee Justmarjet, bedankt voor het meedenken!

Dan zal ik maar beginnen :slight_smile:
Ik ben Sabrina, 37 en m’n hobbies zijn lezen, films, shoppen en thee natuurlijk :slight_smile: Ik drink bijna alleen maar losse thee en ben gek op aparte smaakjes (zoals bijvoorbeeld rooibos frambozen vanille en marsepein rozen thee). Ik drink zowel groene-, witte-, rooibos-, zwarte-, vruchten- als pu’er thee, alleen van de gewone smaakjes zoals English breakfast en naturel groene thee ben ik niet zo weg

Voor het verzenden van de thee zat ik te denken om ze in van die papieren theefilters te doen, 1 filter voor een kopje. En daarbij dan een briefje met hoe de thee heet en waar 'ie vandaan komt. Qua aantal smaken pas ik me geheel aan jullie aan, ik heb genoeg smaken :slight_smile:

Ik geef nu het stokje door aan de volgende, wil je jezelf kort voorstellen en wat zijn je ideeën en wensen voor de thee swap?

Wauw, leuk idee!
Ik ben echt gek op thee!
Ik wil wel meedoen :slightly_smiling_face:

Ik ben dus Lauraine, ben 17 jaar.
Omdat ik zo gek ben op thee, heb ik thuis mn eigen thee apparaatje.
Je kunt er gewoon water mee zetten, maar er zit ook een dingetje in waar je normaal koffie in stopt, maar waar ik losse thee in stop.
Ik zou graag smaakjes proberen die je niet standaard tegenkomt.
Ik heb losse thee en thee in zakjes, maar ik zou op voorkeur versturen.

Liefss

Wat een super leuk idee.
Ik wil graag meedoen.

Ik zal me voorstellen. Ik ben Wendy 19 jaar oud.
Ik ben dol op thee. Ik drink de hele dag door thee in verschillende smaken.

Hi ladies,

Leuk dat jullie mee willen doen! Ik hoop op nog veel meer deelneemsters en dat we snel kunnen swappen!

Jaa leuk idee! Ik drink ook heel vaak losse thee!

Ik heb daar dan deze handige theepot voor(rechtsboven):

gewoon een theepot met zon bakje erin waar je de losse thee instopt

Leuk maar wat doe je als 37 jarige op girlscene?

Oh wat gaaf zo theepot! Leuker dan alleen een thee-ei. Zo wil ik losse thee nog wel eens overwegen. Mag ik vragen waar je die hebt gekocht :flushed:

Offtopic maar oké :wink:

Ik zou dit ook wel leuk vinden alleen ik ben wel een thee-zeikerd :stuck_out_tongue:

Ik vind de kwaliteit van de thee wel belangrijk enzo. Ik drink zelf ook geen thee uit zakjes want dat is gewoonweg geen thee maar afval en chemische balletjes.

Maar als jullie ook échte thee drinken zou ik t wel leuk vinden om te swappen. Binnenkort weer een tripje geplant naar mn favoriete theewinkeltje.

Ik woon zegmaar in Rotterdam, op de chinese boot is er super veel lekkere losse thee(met bloemen enzo)
En verder nog een paar winkeltjes waar je het kan kopen.

Ik woon in een klein dorpje, waar vroeger wel een theewinkeltje zat, maar die is helaas niet lang gebleven.
Weet iemand of er leuke theewinkeltjes in Apeldoorn of Zwolle zijn?

Vraagje hé, niet helemaal on-topic, maar waar kopen jullie je losse thee? Ik zou wel mee willen doen aan een swap maar ik heb niet zo veel haha

Ik bij Four Leaves in Amsterdam, ze hebben ook een webshop.
Ik heb een soort van thee workshop en diner gehad georganiseerd door de eigenaar van die winkel en ik vind het gaaf dat hij zulke goede banden onderhoud met de thee plantages en ook echt vanaf de eerste seconde weet wat er met het plantje is gebeurd.

Tof!

Oké ligt niet in de buurt voor mij haha :wink: Maar ik zou hier eens in de buurt bij een thee winkeltje kijken. Jammer dat je die niet zoveel meer ziet…

Wat is je favoriete theewinkeltje? Ben benieuwd! Ik haal zelf mn thee echt overal en nergens vandaan, zininthee is een echte aanrader vind ik (heel veel aparte smaken) net als theevandemarkt.nl en ik heb vorige week bij mingtea.be besteld, maar die theetjes moet ik nog uitproberen. En van de fysieke winkels Simon Levelt.

Misschien leuk als iedereen z’n favoriete theewinkels (online of fysieke) er ook bij zet?

Het gaat mij echt om een losse thee swap, maar als er meiden zijn die kant en klare thee willen swappen kunnen ze altijd een ander swap topic aanmaken.

Even kijken hoor, ik heb nog nooit een swap opgezet dus even kijken hoe we nu verder gaan, wat handig is. Willen jullie één of meerdere swaps doen? Voor één swap kunnen we dat via lootjestrekken.nl doen, maar we kunnen ook onderling ruilen en zo meerdere swaps doen. Ik ben wel van de meerdere swaps :slight_smile:

Simon levelt! Ik weet dat omdat ik vaak bij het Koffiehuys een high tea doe! Maar hij is van z’n vaste plekje af :frowning_face:

Wat leuk zeg! Ik doe mee.

Ik ben Charlotte en ook dol op thee, daarom dat ik hier ook reageer (:
Ik ben 18 jaar en ben dol op gekke thee smaken die ik dan ook overal vandaan haal, op vakantie koop ik namelijk altijd losse lokale thee!

Mij kun je in ieder geval op de lijst zetten om mee te doen!
Liefs, Charlotte