losse knot

Hoe maak je bij jezelf een losse knot? Weet iemand dat, en kan die dat ook uitleggen…?

Ik kan alleen zo’n lelijk knotje dat je gewoon je staart dubbeldoet…??

PLEASE? ik wil het echt weten!!

maak evetueel eerst een staartje als je dat makkelijker vind.
en dan je haar een beetje door elkaar heen schudde, en dan een stiekje

Ik snap wat je bedoeld maar meestal draai ik m’n haar een beetje rond en doe het dan in een knotje. Alleen bij mij steken er altijd van die plukken haar uit omdat die te kort zijn om er bij te doen.

hoofd voorover, haar bij elkaar frommelen
elastiekje erin (gewoon strak op 't hoofd)
&beetje eruit trekken
et voila!

Hier hebben ze tips.
http://forum.celebscene.nl/forum.php/list_messages/96499/0

nog meer tipss??

Ik maak altijd eerst een staart… Dan toupeer ik het een beetje (niet met een kam maar met mijn vingers :grin:) en dan pak ik t bij mekaar en dan nog een stiekje eromheen en tadam; ROMMELKNOT :grin:

ik begin het een beetje doorte krijgen. Maar als ik mijn haar in een staart doen dan zitten er geen bobbels in, maar als ik het dan naar beneden trek… Dan zitten er ineens allemaal lelijke bobbels in…

Ik doe altijd staartje in, rommelig maken, en dan nog een elastiek om er een knotje van te maken. Succes!

je haar bij elkaar doen alsof je een staart wilt maken alleen dan je haar ronddraaien om je hand zeg maar en dan je elastiekje erom doen. kut uitleg, klopt.

• Haar in een staart doen (ik doe meestal zonder)
  • Je neemt plukjes haar & plooit die alle kanten uit OF je rommelt een beetje in je staartje & vormt uiteindelijk een knotje
  • Trek er nog enkele plukjes uit.

Soms moet ik mijn knotje wel 5 keer hermaken voor het goedzit, maar soms lukt het al van de eerste keer :stuck_out_tongue: dus ja oefenen oefenen O E F E N E N

he,
ik pak altijd mijn haar vast en doe het door de war, duw het tegen mn hoofd
en maak het vast met een stokje

neem al je haar bij elkaar maar in plaats van een staart te maken, helemaal opdraaien en dan een elastiekje rond doen

• doe hetzelfde als je een staart maakt, maar nu doen je in plaats van je elastieke er helemaal omheen, er voor de helft door heen te doen(nu zit je haar niet helemaal door het elastiekje heen, je staart zit dus eigenlijk dubbel.)
  • je kunt je staart goed laten zitten door het elastieke er een paar keer omheen te doen.
  • nu pak je nog een elastiekje, en doe je hem eromheen(haar) en probeer je het als een knotje te doen.
  • nog een paar speltjes erin, en het zit mooi,stevig en is erg leuk.

gewoon je haar samen pakken zoals je ook doet als je een staartje maakt
dan elastiekje 1 x om je haar, en de rest van je haar pakken en verfrommelen in een knotje en daar doe je het elastiekje nog 1 x om.
Dan beetje headbangen haha en los zit die :stuck_out_tongue:
ik heb ALTIJD een knot die uiteindelijk na een paar uur eruit ziet als een staart haha :stuck_out_tongue:

Same problem,
hij zakt altijd uit en is lelijk xD

ik pak altijd al mijn haar en hup elastiekje eromheen(:

huh ik zag net nog een ander topic, en dit is ook nog van 2008.