Nou, dit wordt hoogstwaarschijnlijk een vrij wanhopig bericht, maar zal mij hopelijk een stapje verder helpen. Ik zit namelijk al 2 maanden met enorm liefdesverdriet, en heb dit nog nooit zo erg ervaren.
Om een zeer lang verhaal heel kort te maken is hier een klein inzicht in onze ‘relatie’: hij was de eerste jongen van wie ik echt oprecht hield. Heeft dat 2 keer beschaamd door met een ander meisje te kussen. Ik was, zoals ze dat noemen en zoals ik dat nu inzie, blind verliefd echt blind verliefd en heb dit hem vergeven. De dag voor dat hij mij als vriendin wilde vragen heeft hij het via whatsapp beeïndigd om redenen die erop neer kwamen dat we teveel verschilden.
Ik ben hier echt kapot van geweest zoals waarschijnlijk wel meer van jullie dat eens hebben ervaren. Nu is hij weer terug bij zijn ex. Dit doet mij ontzettend veel pijn en het belemmert me gewoon echt in mijn leven. Ik weet hoe fout hij is, ik weet het. Maar ik kan het niet loslaten, ik kan de fijne momenten niet vergeten en eigenlijk is dit in twee maanden tijd totaal niet verbeterd.
Daarbij speelt mee dat ik hem dagelijks zie, en ook in de weekenden regelmatig tegenkom. Ook hebben we veel gemeenschappelijke vrienden.
Ik voel me toch wel vrij wanhopig dat ik dit op de vrijdagavond om 2.00 typ, maar wilde toch graag vragen of er iemand is die een tip heeft die dit proces van loslaten kan versnellen, ik heb namelijk het gevoel dat ik dit echt niet lang meer volhou, het gevoel dat je ‘gek’ wordt.
Dé tip is natuurlijk de tijd, maar die zou ik graag willen versnellen