'Losing you' -- Story

woooow je kan echt goed schrijveeeen:)
upjee!

mooi verhaal! en mooi geschreven! :relieved:

wat fantasist zegt =D

waarom reageert er bijna niemand? stille lezers ofzeu?

haha ja dat zal het zijn xD.

Meid, ook al heb je het idee dat niemand leest, gewooon doorgaan! =D

Uppp :smiling_face_with_three_hearts:

De volgende morgen word ik om half tien wakker. Mijn ouders hebben me niet gewekt, dus moeten het briefje gelezen hebben. Als ik mijn moeder aan de telefoon hoor, vermoed ik dat ze me aan het afmelden is. Ik draai me op mijn rug, vouw mijn handen in elkaar en leg ze op mijn buik. Mijn hoofd is leeg en alle gedachten hebben mijn hoofd verlaten, tot mijn moeder op de drempel van mijn kamer staat. ‘Dat was Roos.’zegt mijn moeder zachtjes. ‘Ze wil vanmiddag langskomen. Voor Fleur.’ Haar naam komt als een klap in mijn gezicht. Mijn ogen vullen zich met tranen, maar mijn moeder heeft zich al omgedraaid. Terwijl ze wegloopt lopen de tranen over mijn wangen. Ik snik en veeg de tranen van mijn wangen. Ik sta op en smijt de deur dicht, waarna ik er tegen aan schop. Ik schreeuw en vloek. Mijn moeder klopt hard op de deur en roept mijn naam. ‘Laat me met rust! Alsjeblieft!’schreeuw ik. Mijn moeder druipt af en ik laat me snikkend tegen de deur aanvallen. Ik laat mezelf naar beneden zakken, trek mijn knieën op en leg mijn hoofd in mijn handen. ‘Fleur…’fluister ik zachtjes. ‘Ik mis je.’

Up! Goed verhaal, ga dit lezen meiden! :grinning:
Echt goed schat!

Geweldig :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts:

Verdrr ?

Egt goedd! :smiling_face_with_three_hearts:

Idd verder! :grinning:

Die middag zitten Roos en ik op mijn kamer met beide een glas Ice Tea. We zwijgen en kijken naar ons glas. Dan kruipt Roos over het bed naar me toe en slaat een arm om me heen. We zeggen nog steeds niks, tot ik vind dat er wat gezegd moet worden. ‘Lief dat je wilde komen.’ Roos knikt en knijpt in mijn schouder. ‘We moeten dit samen verwerken.’ Ik zucht en kijk naar de foto van Roos, Eline, Fleur en ik op mijn bureau. We zijn met z’n vieren naar de bioscoop geweest en hebben een grote bak popcorn gedeeld. Roos steekt haar tong uit, Eline kijkt scheel, Fleur heeft popcorn in haar neus gestopt en ik heb de slappe lach. Het ziet er zo belachelijk uit, dat het lachwekkend is. Ik verlang terug naar die dag. Nog nooit is het zo gezellig geweest. En het is niet lang geleden. Minstens vijf weken voordat… Mijn gedachten haperen. Voordat Fleur zichzelf van het leven beroofde. Nog nooit heb ik me zo schuldig gevoeld. Had ik het aan kunnen zien komen? Had ik haar op andere gedachten kunnen brengen? Ik buig mijn hoofd en staar weer in mijn Ice Tea. Tranen wellen op in mijn ogen en zonder dat ik het merk ben ik aan het huilen. De ene na de andere traan drupt in mijn Ice Tea. Roos pakt mijn glas aan en zet het op de grond. Ze draait me naar zicht toe en slaat allebei haar armen om me heen, waarna ze me een dikke knuffel geeft. De minuten verstrijken en nog altijd zitten we vast in een omhelzing. Voorzichtig maakt ze me los van haar en kijkt me aan. ‘We moeten er samen overheen komen. Het komt goed.’ Ze pakt mijn handen en knijpt er zachtjes in. Ik knik en veeg de tranen van mijn wangen. Ook Roos heeft gehuild. ‘We komen er wel, Evi.’zegt Roos bemoedigend. ‘Maar nu moet ik gaan.’ Ze drinkt haar Ice Tea op, zet haar glas op de grond en geeft me een knuffel. ‘Be strong.’zegt ze. Als ze de deur uitloopt kijkt ze nog een keer over haar schouder en zwaait. Ik blijf alleen achter, en hoor hoe beneden de deur in het slot valt. Ik ben weer alleen.

schatje, je kan geweldig goed schrijven! :hugs:

Verduur :smiling_face_with_three_hearts:

LIke waaaauwwww!
Go on :grinning:!

wauuw, jij schrijft echt goed :slightly_smiling_face:

totally in love with it (:
vraagje: waarom heb je voor dit onderwerp gekozen? :flushed:

Nieuwe follower!
super goed!

Hee fantasist,
denk maar niet dat ik ooit iets te maken heb gehad met zelfmoord ofzo hoor! Ik schrijf dingen met zulke onderwerpen omdat ik daar over door kan schrijven. Ik hou niet zo van die verhalen van: Ik ben verliefd. Mijn vriendin ook. Samen gaan we over jongens praten. Oh nee mijn nagels. Je weet wel, haha. Ik zoek meer diepere onderwerpen. Ikg a nu even een nieuw deeltje plaatsen :3

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

2

Het is zaterdag. Ik zit op mijn bed, mijn radio staat aan en ik neurie zachtjes mee op de melodie van ‘Magic’. Het is nu drie dagen geleden dat ik het afschuwelijke nieuws heb moeten aanhoren. Je zou denken dat je gedachten zouden minderen, als iets langer geleden is gebeurd, maar bij mij is dat niet het geval. Hoe verder weg het is, hoe meer ik mezelf vragen stel. Ik had wel in Fleur’s hoofd willen kruipen, en willen weten wat ze dacht. Hoe kwam ze op het idee om dit plan uit te voeren? Waarom deed ze dat? Ik slik mijn tranen door. Geen tijd om te huilen. Ik sta op, en gefrustreerd loop ik op en neer door de kamer. Waar? Wanneer? Hoe? En vooral, waarom? Ik snapte er niks van. Was er meer aan de hand dan ik heb gezien? Gebeurde er meer achter mijn rug om? Duizenden vragen besprongen me, en mijn hoofd ontplofte zowat. Mijn gedachten worden onderbroken door een zacht geklop op de deur. ‘Binnen.’zeg ik bijna onhoorbaar. Mijn moeders hoofd verschijnt in de deuropening, en ze komt mijn kamer binnen gelopen. Ze gaat naast me op bed zitten en kijkt me aan. Ik negeer haar blik en staar naar buiten, naar een vogel die op de vensterbank van mijn raam zit. Hij fluit een vrolijk deuntje en vliegt dan weg. Ik vraag me af hoe veel vleugelslagen zo’n diertje maakt per minuut. Mijn moeder legt haar hand op mijn schouder. ‘Denk je dat je maandag weer naar school kan?’ Ik haal mijn schouders op, en kijk haar nog steeds niet aan. ‘Ik weet niet wat Roos en Eline doen.’zeg ik dan.
‘Bespreek dat maar eens met ze.’ Ze geeft een aai over mijn hoofd en loopt mijn kamer uit. School is iets waar ik nu totaal niet aan denk, maar te veel vrije tijd geeft me te veel ruimte om na te denken. Ik besluit om te gaan.

Luister Magic hier: Magic - B.o.B