'Losing you' -- Story

1

Met mijn ogen gesloten lig ik languit op mijn bed. Ik heb mijn handen onder mijn hoofd gevouwen en denk aan niets. Ik kan het gewoonweg niet. Soms galmt Fleur haar naam door mijn hoofd. Ik knijp zo hard met mijn ogen tot haar naam weer verdwijnt. Nu even niet. Ik draai mezelf op mijn zij en open mijn ogen. Mijn muur ziet er nog triester uit dan voorheen. Een paar stukjes behang hangen triest tegen de muur en staan op het punt af te scheuren. Ik strek mijn arm uit en scheur een van de stukjes behang van de muur. Ik bekijk het nauwkeurig en scheur het daarna in tweeën. Ik laat de stukjes op mijn bed vallen en rol me op mijn andere zij. Ik kijk naar mijn bureau, waar mijn geschiedenisboek nog opengeslagen op ligt. Naast het boek ligt mijn iPod te spelen, en niemand luistert ernaar. Ik sta op en kijk op het schermpje. De titel ‘Footprints in the sand’ komt steeds opnieuw voorbij. Ik pak mijn iPod op en doe mijn oortjes in. Ik zet het volume zo hard, dat ik niet eens meer kan nadenken. De muziek maakt bezit van me. Ik ga op de rand van mijn bed zitten en luister naar de gesmoorde zang van Leona Lewis. Ik leg mijn gezicht in mijn handen en voel dat ik huil.

Likelike? (:

Je kan echt geweldig schrijven schat!
Ik ga je verhaal volgen :smiling_face_with_three_hearts:

Lijkt me wel leuk…
verder…

Dat eerste stukje was een soort inleiding, ghehe. Het gaat erover dat Evi, waarvan de beste vriendin Fleur zelfmoord pleegt, zich door een moeilijke tijdsleept. Langzamherhand komt ze erachter waarom ze dit heeft gedaan. Ze hoort namen die ze nog nooit eerder heet gehoord en vind brieven en foto’s. Read And Enjoy.

Je kan mooi schrijven.
Verder…

Jaaaaa Ik ben je eeuwig dankbaar! :grinning: :grinning: :grinning:

^ haha ik ook jessica :tipping_hand_man:

lijkt me leuk, upp!

ben benieuwd :slightly_smiling_face:

Ik plaats elke dag (Of om de twee dagen als ik geen tijd heb) ene stukje, so don’t worry! Het komt wel goed, ghehehe. :stuck_out_tongue:

Je mag ook 2x per dag doen? (aa)
je bent toch al ver genoeg. (aa)

Leuk verder!!!

jeeeuj, snel verderr
xloveyou :smiling_face_with_three_hearts:

Nadat ik mijn gehele muzieklijst heb beluisterd, zet ik mijn iPod uit en sta op. Ik leg hem op mijn bureau, draai me naar mijn raam en kijk naar buiten. Ik schuif het raam open en een koude februari wind komt me tegemoet. Ik leun naar voren en adem de frisse lucht in. Ik verlangde naar de lente, naar de bloemen die uit de grond omhoog kwamen en de ritselende bladeren van de bomen door een zacht briesje. De vogels die je ’s ochtends wakker floten en met hun sterke vleugels door de lucht zweefden. Ik had ook wel eens een vogel willen zijn. Dat je kon vliegen wanneer je daar zin in had. Je kon wegvliegen voor je problemen, en door de lucht zweven alsof niemand de baas over je is. Je was de baas over je eigen leven. De stem van mijn moeder bracht me weer tot de realiteit. Ik zuchtte en schoof mijn raam dicht. Toen ik me omdraaide stond mijn moeder met rood behuilde ogen in de deuropening. Ze kwam naar me toe gelopen en als een klein kind kroop ik in haar armen. Daar stonden we dan. Al zwijgend vertelden we elkaar onze gevoelens. Daarna maakte ze zich los van me, gaf een aai over mijn hoofd en zei: ‘Het eten is klaar.’ Ik knikte en liep achter haar aan de trap af.

Yeah, goedzo meid. :grinning:

Verderrrrr!

Verderrrr

Up voor jou schat!

Schat, snel verderrrrr :grinning:

De maaltijd is me zwijgend voorbij gegaan. Mijn moeder zat wat in haar vlees te prikken, mijn vader at natuurlijk alles netjes op, en ik at niets. Ik kon niet eten. Ik schoof mijn bord voor me uit en ben opgestaan. ‘Ik heb nog huiswerk.’ Zonder antwoord af te wachten liep ik weg van tafel en liep weer naar mijn kamer. Ik sloot mijn deur en ging achter mijn bureau zitten. Ik probeerde me te concentreren op de geschiedenis in mijn boek, maar de woorden dansen voor mijn ogen. Ik schoof mijn boek weg en keek naar het plafond. Concentreren lukte me niet, dus moest ik wat anders doen. Ik schoof mijn bureaustoel naar achteren en liep naar mijn klerenkast. Toen ik mijn pyjama had gevonden liep ik naar de badkamer. Al niet in de spiegel kijkend poetste ik mijn tanden en trok mijn pyjama aan. Ik zocht een pen en krabbelde een briefje naar mijn ouders, waarin stond dat ik morgen niet naar school zou gaan, en legde het op het kussen van mijn moeder. Daarna kroop ik in bed en sloot mijn ogen. Ik zag Fleur’s gezicht voor me en schudde mijn hoofd om haar gezicht van mijn netvlies te krijgen. Het lukte niet, maar ondanks dat kon ik toch in een onrustige slaap vallen.