Losgeld

Ben ik de enige die weet wat losgeld is?

Ik vraag me af waar je precies op doelt?

Nee ik weet het ook, als we hetzelfde bedoelen tenminste

Losgeld heeft maar 1 betekenis.

Toen ik de titel van het topic las, dacht ik interessant, er is vast iemand ontvoerd…
maar nee dus :’)

Ja, dat is het.

Je bent dus niet de enige die het weet, maar waarom vraag je dit? :’)

Jezus ben je nou echt zo dom? Losgeld kan ook gewoon bedoeld zijn als los geld. Als in cash.

Ook echt een topic voor aanmaken. :")

Ts. In een topic vroeg iemand hoeveel geld ze mee naar London mee moet nemen en hoeveel losgeld (als in cash dus) een ts ging daar vet serieus op in dat je in London geen losgeld nodig hebt omdat je niet ontvoerd wordt.

Hahah dat dacht ik ook al gelijk! Voelde me gelijk aangesproken toen ik het topic zag.

Oo jongens weten jullie ook wat een creditcard is? Ik ga er namelijk een topic over maken.

http://www.ploxr.com/sites/default/files/styles/large/public/captions-hilarious-9.jpg

Haha blijkbaar moet dat dus wel :bowing_man:

Voor zo’n vraag hoef je toch geen topic te openen :’)

Dat

Er zijn zat mensen die het woord kennen (zo moeilijk is het niet :’) ) en waarom zou het erg zijn als iemand het niet zou kennen?

Nou inderdaad! Ik was dat meisje die dat zei maar moet er eigenlijk wel heel hard om lachen toen ik zag dat ze een topic hiervoor opende, maar dat kwam ook wel omdat het vorige topic gesloten werd denk ik. Misverstand dus :stuck_out_tongue:

Ten eerste, je bent zeker niet de enige die weet wat het betekent dus je speciaal voelen is niet nodig
Ten tweede, al waren er mensen die niet weten wat losgeld is… who cares? Kan toch?

Ik moet zo lachen om de reacties, vooral die met die beer haha.

dat dacht ik dus ook… :’)

:’’’)