(lose) The Game

Iemand ooit gehoord van The game ? (vast wel xd)
Ik vond gewoon dat ik degene die er nog niet van wisten, ervan op de hoogte moest brengen :wink:

Wat is het ?
The game, is eigenlijk geen écht spel.
Iedereen die het spel kent, doet mee.(Dus eens je het spel kent, kan je nooit meer stoppen met het te spelen ).
ALS JE AAN HET SPEL DENKT, VERLIES JE. (maar als je verliest doe je nog steeds mee)
Het is een heel simpel, onzinnig spel, maar ergens is het toch ook wel leuk :grinning:

Dus iedereen die dit nu heeft gelezen doet mee met het spel.
Waarom ik dit topic maak ?
Laat hier weten als je verloren hebt :wink: (I just lost the game)

2e keer vandaag nu XD

Verdeurie, verloren :stuck_out_tongue:

Stommerd :C

Whaha. Dit slaat echt nergens op. Maar nou ik deze reactie schrijf verlies ik dus omdat ik eraan denk? :stuck_out_tongue:

He donders x’D
Verloren.

nou nee, niet echt xD
maar als je er bv 5 minuten later terug aan denkt, wel ;p

Ik up dit! En nu hebben jullie net zoals ik, verloren!

hoeveelste game topic is dit zeg. En kap is, ik heb het echt al 100000 keer verloren vandaag…

Oke ik word er nu echt een beetje gek van :\

Hè verdorie. Verloren.

Inderdaad, op GS hebben heel veel mensen het er ineens over :confused:
Ik draai het om, elke keer als ik aan The Game denk win ik!

Ben ik de enigste die zich dood ergert aan dat the game gedoe ?
Vind het dom :’) en eerst werd er ook nooit over gepraat en nu staat het opeens overal. Echt irritant.

^Nee, ik ook. Ik kende het eerst niet eens :’) En nu zie ik 't al té vaak.

The Game is alleen leuk als niet iedereen doet alsof het cool is om the game te verliezen.

verloren.

Zucht… ik háát The Game. Ik word er constant mee bekogelt op school, en ja altijd verloren natuurlijk. Maar toch, ik vind het een beetje kinderachtig worden (ik ben 16) ^^;

Kan dit bij spellen? Anders verlies ik het te vaak! :x
Mijn broer kwam er van de week ook mee: ‘Hé Jessica, wil je een spelletje doen?’
Dus ik: ‘Ja, wat voor een?’
hij zo: ‘Het heet, The Game’
Dus ik: ‘Kut nu heb ik verloren!’ echt na een jaar ofzo. .__.

Idd. En ik heb dit riedeltje 4/5 jaar geleden ook al meegemaakt en nu begint het opeens weer een hype te worden. Nu wordt het vervelend :’)

Ik heb serieus nooit geweten wat het was :’). Het is dat het nu allemaal geupt wordt en dat er een uitleg bovenaan staat :grinning_face_with_smiling_eyes: