L'Oreal Paris True Match vloeibaar.

Ik wil een nieuwe vloeibare foundation gaan kopen. Zijn er hier mensen die ervaring hebben met L’Oreal Paris True Match vloeibaar? Dekt ie goed? En geeft het geen maskereffect? Blijf ie lang zitten? :slightly_smiling_face:

Zou ik ook wel willen weten :ok_woman:

ik heb geen ervaring ermee maar heb een andere goede vloeibare. van bourswa(hoe je het ook schrijft) 10 hours sleep effect… als je hem opbrengt lijkt hij heel oranje, maar na een paar minuten is het weggetrokken. hij kost iets van 15 ¤ ofzo, ik weet niet meer.
hopelijk heb je er wat aan!

xoxo

hee :slightly_smiling_face:
Die foundation van l’oreal dekt erg goed, alleen bij mij zie je wel een kleurverschil maar dat is denk ik bij iedereen anders.
Na een paar uur is die er wel af.
x

Bourswa, hahaha :grinning_face_with_smiling_eyes: Bourjois

In combinatie met de compact powder van L’Oréal (moet je wel een jaar moeite doen om er iets af te krijgen, bij mij dan) dekt het heel mooi en houdt het heel de dag :slightly_smiling_face:

Mijn moeder had hem, en hij dekt super goed, ze heeft allemaal rode vlekjes op der gezicht, en nadat ze die foundation had aangebracht, huppaaa allemaal weg. En zolang je je eigen kleur kiest, geen maskereffect :slightly_smiling_face: Dus ik raad 'm wel aan

:flushed: sorry, ik weet nooit hoe je het moet schrijven…