L'oreal paris true match roll on foundation.

Hay,

ik wil graag de l’oreal paris true match roll on foundation kopen, maar ik wil er graag iets over weten…

1 - dekt die goed?
2 - glimt die op je gezicht?
3 - brengt het fijn aan met die roller?
4 - zie je heel erg dat het op je gezicht zit of komt het heel neutraal over?

bedankt. X

Geen idee!

Is er geen algemeen foundation topic ofzo? Zo niet wordt het dan niet eens tijd die aan te maken? Met al die vragen over foundation.

wat dacht je van google?

@Joyce ja maar dat kunnen toch alleen moderators?

Ik zou het eerlijk gezegt niet weten. Maar dat was mijn gedachtte toen ik alweer een topic zag over foundation =)

Mijn vriendin heeft die en ik vind het er niet natuurlijk uitzien

ik hoor van veel anderen dat die slecht is! maar waarom ga je geen reviews opzoeken??

btw… als je het toch wel wil proberen kan je het beste komende zterdag kopen bij de etos! 50% kortiiing! kheb net de folders door mijn brievenbus gekregen.

hij lijkt me best wel fijn eigenlijk…

Ik kan je alleen vertellen dat de roller vreselijk is. Rollers zijn gemaakt voor platte muren, niet voor een gezicht met een neus en oogkassen enzo. Volgens mij staan er wel wat reviews op youtube, kan je het ook in actie zien.

Haha inderdaad, als je een kamer gaat schilderen moet je ook niet voor niets nog een kwast gebruiken voor de hoekjes en oneffenheden :stuck_out_tongue:

1 - dekt die goed? als je veel rolt wel xd
2 - glimt die op je gezicht? nee
3 - brengt het fijn aan met die roller? ik vind van wel maar dat ligt er ook aan hoeveel foundation je op wilt doen.
4 - zie je heel erg dat het op je gezicht zit of komt het heel neutraal over?
het komt neutraal over, maar die van mij is iets te donker dus zie je het wel maar als je de goede kleur hebt is het best natuurlijk

ik vind trouwens dat je met die roller best wel op moeilijk plekjes kan komen, en anders doe je gewoon wat van dat spul op je vingers zegmaar

Vreselijk is hij!!! De foundation zelf nieteens, maar wel het rol gedeelte. Het rolt wel, maar op je gezicht werkt dit gewoon niet. Ik had mijn hele gezicht gehad maar had alleen maar vlekken en delen die niet bedekt waren. Als je hem gewoon met je vingers aanbrengt is de foundation wel goed, maar dan kan je net zo goed een andere kopen.