L'Oreal Ombre

Hoi meiden,

Ik wil graag mijn haar verven met de nieuwe L’Oreal Ombre verf zodat de onderkant mooi blond wordt maar ik vroeg me af of er meiden zijn met lang haar die dit al gedaan hebben?
Dit omdat ik best lang haar heb en ik vroeg me af of ik 1 of 2 dozen nodig heb. En pakt het ook op geverfd haar?

Alvast bedankt!

Ik ga dit even volgen. :wink:

ik heb het haar van mijn vriendin gedaan met die verf, zij heeft ongeveer tot halverwege haar rug en redelijk dik. wij hadden genoeg aan 1 pakje. zij heeft van nature heel donkerbruin haar en zelfs haar haar werd blond. ik weet niet hoe het zit met geverfd haar.

/

Hier was geloof ik al een topic voor, maar ik heb het ongeveer 1 maand geleden gedaan en het was na 40 min ongeveer (ik heb middenbruin haar) heeeeel blond alleen het nadeel is dat het heel snel vervaagd. Bij mij zie je er nu amper iets meer van wat erg raar is, maar ik heb dit van meerdere mensen gehoord.
Mijn haar was trouwens geverfd en ik had toen die tijd best lang haar en ik had genoeg aan 1 pakje.
Als je foto’s wilt zien moet je het even zeggen dan kan ik ze hier neerzetten!

Oke goed om te lezen dat ik maar een pakje nodig heb en dat het zo goed blond wordt!
Wel raar dat het snel vervaagd, meestal hoort dat niet te kunnen bij blonderen…
Maar als iemand foto’s heeft, heel graag!!

Oh leuk ik wil ook wel foto’s zien! :slightly_smiling_face:

Niemand? :frowning_face:

Ik heb het pakje liggen, maar ik heb een schuine scheiding hoe moet ik het dan doen? Gewoon een middenscheiding trekken?

Ik heb het ook al twee keer gedaan op geverfd haar. De eerste keer had ik het te kort laten zitten, want met de verf erin lijkt het veel blonder dan het wordt als je de verf eruit hebt gewassen. Maar na de tweede keer was het wel goed. Maar bij mij is het geloof ik niet vervaagd. Ik zal eens kijken of ik een foto kan vinden

Ja, ik heb het ook gedaan. Ik heb vrij dik en lang haar en daarom lukte de eerste keer niet, het werd een dag derna gewoon weer bruin, je zag er niks van. De tweede keer lukte het wel alleen heet vervaagd idd wel, hoop dat als de zon erop schijnt dat het weer wat lichter word :")

toch maar niet

ik heb mijn haar ook geverfd aan de onder kant met gewone verf, zit er nog steeds in en is ongeveer 3 maanden geleden geverfd, heb gewoon huismerk kruidvat gepakt.

Mijn haar komt tot net boven mijn brieks rand en het is best dik. Ik had genoeg aan 1 pakje maar ik laat het de volgende keer weer bij de kapper doen want dan blijft het beter zitten.

Ik heb mijn haar geombre’t met L’óreal en ben er erg tevreden over! Aangezien jullie allemaal foto’s willen zien; enjoy haha.