L'oreal elvive Full Fiber: Maakt dun haar dikker!

Hey meiden,

Gister zag ik op een blog de full fiber lijn van L’oreal elvive. Deze lijn schijnt sinds November in de drogisterijen verkrijgbaar te zijn en beloofd om van dun/fijn haar dik/vol haar te maken. Dit zou komen door een stofje genaamd ‘filloxane’ dit is een vloeibare substantie die naar een vaste vorm veranderd waardoor het van binnen uitzet, en dus zorgt voor meer body en dikker haar.

http://www.kittehscupcakes.nl/wp-content/uploads/2014/01/lorealelviveff_01.png

Deze lijn bevat de shampoo, de conditioner, een haarmasker en de booster. Deze laatste heeft een extra dosis ‘filloxane’ voor een extra - de naam zegt het al - boost. De reviews zijn positief en de meeste mensen merken al na een keer gebruik van de shampoo en de conditioner een verbeterd resultaat! Ik ben enthousiast geworden en wil de lijn aanschaffen…

Hebben jullie al ervaringen met dit product?

xox

Ik gebruik het nu 1.5 maand en merk dus geen verschil. :’)
en mijn haar is dunner dan dun.

Welke producten uit de lijn gebruik je allemaal?

In het begin alleen de shampoo, conditioner, en masker. Na 2 weken merkte ik niks en kocht ik ook de booster. Werkt voor geen reet.

Haardikte is genetisch bepaald. Was het maar zo simpel met een shampootje hier en daar.

Lijkt mij persoonlijk niet dat een shampoo iets aan de dikte van je haar gaat doen helaas.

Ik zag dat al deze producten in de aanbieding zijn bij het kruidvat voor €3,00. Alleen geldig deze week! Best het proberen waard toch?

Je kunt je haar niet dikker maken met een shampoo (van buiten af)…

Waarom vraag je om ervaring als je ze toch gaat kopen? Ik zeg dat het voor geen flikker werkt, maar als je het wil proberen moet je het vooral doen.

Ik heb deze shampoo sinds vorige week. Nu 3x mee gewassen.
Ik vind niet dat mijn haar nu al dikker is, maar mijn haar is veel zachter en zit mooier. Ik ben wel tevreden over de shampoo.
Het resultaat zal bij iedereen wel anders zijn.

Ik heb trouwens de shampoo, conditioner en booster.

Ik heb dat masker. M’n haar voelt en ruikt er fijn van maar dikker wordt het niet.

Ik gebruik de shampo nu 2 weken. Maar ik merk wel verschil in mijn haar. Het is niet dikker maar het voelt wel zo aan en het zit gewoon een stuk mooier. Ik heb de shampoo de conditioner het masker en de booster.

Ik ben na 2 weken gestopt met deze shampoo, hield n bosje stro over. Jammer, t idee sprak me erg aan.