Deze heatprotector is nou steeds op de televisie. Ik hoor dat hij wel tot 230 graden beschermt. Dus dam moet het je haar wel heel goed beschermen?
Ervaringen?
Deze heatprotector is nou steeds op de televisie. Ik hoor dat hij wel tot 230 graden beschermt. Dus dam moet het je haar wel heel goed beschermen?
Ervaringen?
Ik heb hier ook even een vraag over. Ik heb bij de kruitvat vandaag de elnett heat protector volume gekocht, om te beschermen bij het stijlen met de stijltang. Maar op de achterkant staat dat hij voor de föhn en luchtborstel is… Kan ik hem nu wel gebruiken voor de stijltang of niet?
Ik heb de heat protector en of hij tot 230 graden beschermt weet ik echt niet hoor, haha. Ik vind 'm in ieder geval prima werken. Wat ik wel heel raar vind is dat er op de verpakking staat dat je krullen er 3 dagen door blijven zitten. Ik heb afgelopen week voordat ik mijn haren ging krullen de spray gebruikt en met een heleboel haarlak bleven de krullen zo’n 2 uur zitten. Dus dat van die 3 dagen is echt bullshit haha. Voor de rest prima spul hoor!