L'Oréal Double Extension Lash Renewal Serum

Oke, juiste topic gevonden…
Ja wat een naam, maar dit vond ik dus on the internetttt :pensive:

''L’Oréal heeft een serum ontwikkeld dat de wimpergroei zou stimuleren. Het zou langer duren tot de wimpers uitvallen, waardoor ze de kans hebben langer te groeien en je dus in principe voortdurend méér en langere wimpers hebt.

Het kruidenplantje Centella Asiatica is het ingrediënt dat hiervoor moet zorgen. L’Oréal ontdekte dit medicinale plantje tijdens onderzoek naar antihaaruitval-technologieën en het vergelijken van wimperharen met hoofdharen.

Hebben we straks dan geen mascara meer nodig? Het is nog niet duidelijk hoe het product gaat heten en of en wanneer het hier te koop zal zijn.

Update: Het product is inmiddels te koop onder de naam Double Extension Lash Renewal Serum; een mascara met ingebouwd wimperserum!’’

Ik kon alleen geen plaatje vinden…
Maar zou het werken? En zo ja, zou je het kopen?

Ik geloof niet dat het werkt, maar als het zou werken zou het wel retevet zijn. Maar dan nog zou ik het niet kopen, omdat ik mascara wel fijn vind en op zich al lange wimpers heb van mezelf x]

ik zou het niet weten, maar ik ben wel heeeel benieuwd!

zie dit dus maar als een up.

Jaaaa ik wil ook weten of het werkt, maar het is nét nieuw dacht ik dus het ligt nog niet echt in de winkels want ik kon ook geen duidelijk plaatje vinden?

is het duur?
(ben te lui om te googelen, zo’n naam!)

ja 17 euro ofzo
koop ik liever wonderolie voor 2.45

16 euro dacht ik?

aaaah beter dat het werkt mijn wimpers vallen echt snel uit… echt kut vooral als ik make-up eraf haal
geloof er niks van hahaX)

moet je wonder olie gebruikeN !

EDIT - Verkeerde mascara.

&waar kan je dat kopen?

nou ik heb het wel gekocht maar ik koop alles zeg maar wat me aanspreekt haha… :grinning_face_with_smiling_eyes:
ben benieuwd of het ook werkt, ik gebruik het nu bijna een week,
resultaat zag je pas na een maand ofzo stond erbij.

ben wel erg benieuwd:O

je wimpers worden der ook voller van
en hoe is die mascara?
heeft iemand die hem heeft een
voor en na foto?

van de mascara zeg maar:)

Ik heb deze voor paar dagen en ik vind hem fijn.
Je kan het gwoon op je wimpers doen ook zit mascara al op.
Ik zag de volgende dag dat myn wimpers voller waren.
En heb je last van je wimpers die snel uitvallen?
Met dit ‘‘mascara’’ groeien je wimpers sneller.

Tip 1: 's ochtends als je al mascara hebt opgedaan op, je ‘‘mascara’’ bij de wortels op doen.
2: 's avonds op doen als je ogen zijn gereinigd (voordat je gaat slapen).

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[Edit] Foto is niet van mij

http://www.freidapintofan.com/news/wp-content/uploads/2009/10/loreal001.jpg

haha oke, bedankt voor de plaatjes!

Wil ik wel proberen… Lipocils van Talika is ook zoiets, is rond de 30 euro maar werkt heel goed. Mijn wimpers zijn er langer van geworden, er is zelf een nieuwe ‘laag’ wimpers gegroeid! Maarja, die is nu dus op! Wonderolie heb ik wel maar vind ik smerig om te gebruiken, en het stinkt.

Als er iets is dat mijn wimpers langer en voller kan krijgen is dat een wonder, want mijne zijn vrij triest eigenlijk xD

als het werkt, zou ik het best willen ^^
heb nog een cadeaubon liggen van de DA haha.

ennn ik ben jaloers op mijn vriendins wimpers, die zijn zó lang en krullend, en het lukt mij maar niet om ze zo te krijgen met gewone mascara :'D

Dan zou ik persoonlijk wonderolie proberen, goedkoper en hetzelfde effect!