lopend HI abonnement overzetten naar een Blackberry?

Ik heb sinds mei 2010 een HI abbonnement van 35,- per maand eindeloos online afgesloten, voor 2 jaar. Ik kreeg daar een gratis toestel bij. Alleen nu een halfjaar later, wil ik zo graag een Blackberry, maar mijn abonnement loopt dus nog anderhalf jaar door, en in een simlock-vrij andere mobiel zou je gewoon het sim-kaartje verwisselen.

Maar aangezien Blackberry speciale internet heeft, vraag ik me dan af of je dan bijvoorbeeld mijn huidige abbonnement van HI in de Blackberry kan stoppen, maar dan heb ik volgens mij geen internet en Ping? En weet iemand misschien of je een abbonnement kan wijzigen, met bv. dan de speciale BB internet erbij ofzo?

Of moet ik gewoon een geheel nieuw abonnement afsluiten als ik een Blackberry wil?

nobody?
miss kan ik ook beter even gaan informeren in een telefoonwinkel haha :grinning_face_with_smiling_eyes:

Dat kan. Maar dan word het half jaar wat je nog tegaan hebt toegevoegd aan je nieuwe abonnement. Zo ging het bij mij ook :slightly_smiling_face:

ik moet nog anderhalfjaar,
maar hoe bedoel je?
hoe ging dat bij jou?
haha ik heb hier echt geen verstand van…

Oeps,
Verkeerd gelezen.
Ik dacht dat je nog een half jaar moest.
Ehm, ik moest nog een half jaar met mijn abonnement en dat hebben ze bij mijn nieuwe abonnement opgeteld. Ik moet dan 2,5 jaar ipv 2 jaar.

Misschien kun je terug gaan en zeggen dat je spijt hebt van het model en dat je hem niet fijn vind.

Misschien bestaat er een soort regel dat je het binnen een bepaalde tijd op kan zeggen. Opzegtermijn. Moet je even naar informeren.

wow serieus hihi ik vraag me toevallig precies hetzelfde af, alleen heb ik mijn abbo nog maar 4 maanden! upje dus

Opzegtermijn is iets anders. Dat is de periode, meestal 3 maanden voordat je abo afloopt, waarin je je abonnement kan opzeggen.

ik ga zaterdag wel even in een winkel informeren denk ik

ik had dezelfde vraag aha, alleen gelukkig kan ik mijne morgen opzeggen :grinning:!