lopen op hoge hakken ,,

Hee ,
ik heb net hoge pumps gekocht ,
maar pff als ik loop ziet het er eigenlijk niet zo mooi uit ;4
iemand tips , ;4

hoe hoog zijn ze dan?
gewoon vaak kleine stukjes erop lopen (als je naar iemand toe gaat etc.)
en ze nog niet naar school ofzo aandoen als het er nog heel dom uitziet :wink:

oefenen haha, gewoon erop door het huis lopen

oefenen, oefenen, oefenen.

Jah in huis aandoen, korte stukjes lopen, op visite bij familie ofso,
dan uiteindelijk kun je ze naar school aandoen =p

Hoe zien de hakken eruit en hoe hoog zijn ze?

gewoon heel vaak oefenen, dan gaat het steeds beter.
net als bij leren fietsen hahah

Haha, ik herken je probleem. Ik kan dat ook niet, maar zou het wel willen kunnen, want volgend jaar op mijn eindexamenbal wil ik (hele) hoge hakken aan :stuck_out_tongue:. Ik had vandaag in een schoenenwinkel een paar vrij hoge pumps gepast en ging ermee ‘lopen’. Nou, dat was dus geen succes, ik slofte helemaal en viel bijna over mijn eigen voeten. Gelukkig waren er niet veel mensen in de winkel :kissing: . Maar ik denk dat het enige dat je kan doen gewoon heel veel oefenen is, want de meeste mensen hebben geen natuurtalent voor op hakken lopen :stuck_out_tongue: .

Inderdaad oefenen! Ik kan er ook echt niet op lopen, en dan is m’n rechtervoet ook nog is kleiner dat m’n schoen steeds uitvalt (en watjes tussen je tenen doet pijn). Maar gewoon bijv. 's avonds ofzo even je pumps aan. Of heen en weer lopen, net als bij een catwalk.

Wat zeggen ze nou altijd op tv bij ANTM enzo? Schouders naar achter en bekken vooruit/achteruit?

Zo hoog zijn ze ongeveer
denk heel iets lager
ze zien er niet zo uit hoor =]

http://www.foto-uploaden.nl/upload/67ab42e6913aa601c0d95300ec476ede.jpg

Oefenen

Als je gelijk zo ‘‘hoog’’ begint dan moet je gewoon oefenen ja.
Ik begon zelf met 7cm toen 8cm toen 10 en nu heb ik hakken van 13 cm xD tis even doorbijten :grinning:

Ik heb gehoord dat je ermee moet gaan stofzuigen.
Maar of het echt is dat vraag ik me af.

Oefenen en erop letten dat je rechtop staat anders heb je gelijk al meer nijging je balans te verliezen;)
x

nou, dat zou best nog wel eens kunnen (:
want je loopt dan wel kleine stukjes, en dan weer achteruit, en dan weer opzij enzo…
tenminste, zo stofzuig ik x’]

en idd, oefenen!
succes (:

Veel oefenen thuis. voor de spiegel.
Ook thuis veel op lopen dan kun je eraan wennen.