Lopen op hakken

Heey!
Ik was benieuwd … hoe jullie op hakken lopen.
Sommigen zeggen dat je eerst de achterkant(hak)op de grond moet zeggen, anderen zeggen eerst de voorkant(tenen) en weer anderen zeggen dat je gewoon direct je hele voet neer moet zetten.
Hoe lopen jullie erop?
xx

ehm weet ik eigenlijk niet
eerst hak dan tenen

Eerst de hak dan je tenen :grinning:

Ik heb geen idee, je moet gewoon lopen hoe je normaal ook op gewone schoenen loopt, anders krijg je z’n overdreven kakker effect als je er te veel bij na denkt hoe je erop moet lopen…

Ik zet volgens mij altijd mn hak eerst.
Maar ik loop niet op hakken, ik heb namelijk snel last van mn voeten&rug.

In principe zou je eerst je tenen neer moeten zetten, en daarna je hakken… Is mij ooit verteld toen ik zooltjes moest laten maken…

Maar op hakken kan ik dat echt niet :S Dan doe ik ook altijd eerst hakken.

eerst tenen dan hak? haha dan loop je achteruit xD

Ja idd, zo heb ik nog nooit iemand zien lopen ;p

eerst hak dan tenen natuurlijk. ga maar eens proberen om eerst je tenen neer te zetten, dan krijg je een heel raar loopje :stuck_out_tongue:

Eerst je hak, dan je tenen. Zo hoor je ook normaal te lopen; als je op je tenen loopt en je bent in de groei, dan verkort je je enkelband. Geen goed idee.

xDDDD, youre so right.

Anyway, je moet ECHT eerst met je hakken dan je tenen. Je moet je gewicht ook echt op je hak DURVEN zetten, dan loop je goed en stevig. met stevig bedoel ik dus dat je geen lelijke trilhak krijgt xD… Je ziet weleens meiden die op hun tenen lopen met hakken, dat ziet er vreselijk uit! Dont do it. Oh en je moet er voor zorgen dat je bovenbenen gewoon ontspannen zijn, anders ziet het er krampachtig uit :slightly_smiling_face:.
Kijk anders ff hiernaar: http://www.youtube.com/watch?v=JSSA_gXeJQw
dan krijg je een beter idee.

Good luck! ^_~

Ik loop op 11 cm hakken.
Eerst hak dan teen. Anders kan ik niet lopen?

als je direct je hele voet neerzet ben je net een walvis.

dus hak teen.

Hak dan teen lijkt me

Als je eerst je teen neerzet dan looop je als een kat. :stuck_out_tongue:
Wij moesten een soort cats doen dus moesten we anders lopen, eerst teen dan hak enzovoort, je moet er niet zoveel bijnadenken gewoon lopen!:smiley:

Hak > Teen > Hak > Teen > Hak > Teen enz…

eerst hak dan teen ,maar je moet er niet speciaal op gaan letten anders ziet het er echt niet uitxD

Gewoon zoals je normaal loopt, want je moet proberen om er niet op te letten.
En de meeste normale mensen zetten eerst hiel/hak neer en daarna teen.

Gewoon normaal lopen, hak teen dus. Als je je hele voet in een keer neerzet loop je met gebogen knieen, dan lijkt het net alsof je er niet op kan lopen.
Je moet er gewoon niet bij nadenken, gewoon doorstappen! :wink: