Lopen met Evy

Hello ladies,

Ik ga vanaf morgen starten met hardlopen (Voor de zoveelste keer). Heb het een aantal keer geprobeerd maar nooit goed volgehouden… Ik ga het nu proberen met Evy, geen idee of jullie het kennen, maar dat kun je dus op je mp3 oid zetten. Zij stimuleert je dan.

Mijn vraag; lopen jullie ook en hebben jullie tips voor me?

http://forum.girlscene.nl/forum/food-sport/beginnen-met-hardlopen-188972.1150.html

Misschien dat je in dit topic beter antwoord krijgt op je vraag? Het is een algemeen beginnen met hardlopen topic en er zullen vast ook mensen lopen met Evy.

Ik ben er aan begonnen en toen weer gestopt idd. de enige tip die ik heb is je precies aan het schema te houden dat werkte voor mij heel goed! ik ga toevallig ook morgen weer beginnen

Ik heb het ook geprobeerd, maar ik vond het juist niet fijn. Ik vond de muziek niet leuk en ik vind het gewoon fijner om zelf op te bouwen qua schema’s, tempo en dergelijke.

Het heeft mijn vader wel geholpen met beginnen te lopen. Alleen kan hij door knieblessure niet meer goed hardlopen. Hij moet weer opnieuw beginnen.
Maar dat doet niet, hij heeft meer met fietsen.

Net gelopen… Moet nog werken zometeen maar ik ben kapot. Vind het zelf ook niet gek aangezien ik lang niets aan mn conditie heb gedaan.

Het lopen opzich viel me wel mee. Maar nu ik zo zit voel ik alles…

[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Ik ben er aan begonnen en toen weer gestopt idd. de enige tip die ik heb is je precies aan het schema te houden dat werkte voor mij heel goed! ik ga toevallig ook morgen weer beginnenmichael kors outlet online