okay dus ik zit ergens mee… ik ben nu 15 en ik zit in de vierde en heel veel mensen uit mijn leerjaar hebben al meerdere keren gedronken of een sigaret geprobeerd of een relatie en zijn al met seks en zo bezig. maar ik heb het gevoel dat ik best wel achter loop zeg maar. ik heb nog nooit een vriendje gehad en nog nooit alcohol gedronken. ik voel ook niet meteen de behoefte om te gaan zuipen maar ik het voelt gewoon alsof ik veel mis omdat ik dan niet echt mee kan praten you know. ik weet niet zo goed wat ik met dit gevoel moet doen. ik ben ook steeds meer toe aan een vriendje eigenlijk. hebben jullie tips of zo of hebben jullie dit ook gehad en hoe zijn jullie daar mee omgegaan??
Toen ik 15 was, was ik daar totaaaaal niet mee bezig. Zoals Hillary zegt, je moet niet dingen gaan doen alleen maar omdat andere mensen ze doen.
+ ik vind absoluut niet dat je achterloopt. Er zijn genoeg mensen van jouw leeftijd en ook ouder die nooit een vriend(in) hebben gehad en ook niet drinken. Er is echt niets raars aan.