Loop ik achter?

Hey y’all! Ik zit best wel met iets. Al mijn vriendinnen hebben al wel eens gezoend en sommigen van hen zijn ook al verder gegaan dan zoenen. Ik heb nog niet eens gezoend! Het is niet dat ik er niet klaar voor ben, ik ben alleen veel te kritisch en vind het heel moeilijk om mezelf kwetsbaar te stellen (niet alleen bij jongens, ook bij vriendinnen).

Wie weet hoe je hier van af kan komen?

Ik heb ook vriendinnen die al seks hebben gehad, en ik heb nog nooit gezoend. Hetzelfde verhaal als jij eigenlijk, maar ik stoor me dr niet aan, het gebeurt wel een keer.

niet vervelend bedoelt, maar je bent pas 14, je hebt tijd zat!

Volgens mij kan je er niet vanaf komen, das gwoon een eigenschap van je. Gewoon accepteren zoals het is :slightly_smiling_face:.

ikheb ook vriendinnen die all the way zijn gagaan, maar ikheb zelf ook nog nooit gezoent,
het komt vanzelf wel een keer :slightly_smiling_face:

ik zou net zeggen, wacht maar af, komt vanzelf wel.
Ik heb bijv een vriendin die alles al heeft gedaan, maar ook een aantal vriendinnen van mijn leeftijd die nog nieteens gezoend hebben.
Komt vanzelf wel.

Ik heb hetzelfde, maar ik ben over een maand 17. Dus je hebt nog genoeg tijd voor je ‘echt achter loopt’, geen zorgen :slightly_smiling_face:

Thanks! Ik voel me al stukken beter nu, maar ik blijf het soms wel een beetje ongemakkelijk vinden…

Ach meid, niet doen!

14 is nog best vroeg voor alles… Naarmate je ouder wordt, worden dingen(relaties etc) veel serieuzer dan nu. Geef het wat tijd, dan komt alles goed.

(ik ben zelf 17 en heb vriendinnen van mijn leeftijd die ook nog nooit gezoend hebben… het is niet erg, liever 1 goede jongen dan 100 slechte…)

Ik vind het soms ook ongemakkelijk, zeker als mensen er naar vragen. Aan de andere kant kun je er ook trots op zijn :3

Je bent pas 14, dan is er echt niks aan de hand hoor. Het is juist goed om (een beetje) kritisch te zijn.

Ik heb ook precies hetzelfde.
Ik zit er niet zo mee het komt vanzelf wel een keertje.

ik heb het ook, het is niet leuk

ik heb het ook, maar wat maakt het uit?
zolang je maar respect hebt voor jezelf,
en niet de eerste beste jongen die je kan krijgen gaat zoenen!
je hoeft je er echt niet kut om te voelen, het komt nog wel!

Jaa ik heb het ook hoor en ik ben 15. Gaan ze tellen met hoeveel ze hebben gezoend xd Heb ik het altijd makkelijk! Maarja ik maak me er niet zo druk om, maar soms vind ik het wel jammer dat ik niet echt aandacht krijg van jongens en hun wel. maarjja komt wel.

Mijn 1e zoen was op mijn 15e
Hoe langer het duurt hoe meer je je
er op kan verheugen! Denk zo!
Dont worry girl!

xx

wat maakt het uit?
komt vanzelf wel haha

ik heb echt precies hetzelfde, alleen zijn mijn vriendinnen nog niet verder gegaan dan zoenen. Maar mijn vriendinnen zeggen altijd zoen nou is. gewoon doen. Maar ik ben ook veel te kritisch.
Ik zoen wel een keer als ik het wil.

Er zijn volgens mij best wel veel mensen die nog nooit gezoend hebben. en zeker veel van jou leeftijd, dus helemaa lniet erg