Loonheffingskorting

Hoi allemaal,
Ik ga vanaf februari stage lopen en nu moet ik invullen of ik loonheffingskorting wil toepassen. Ik weet dat dit maar bij 1 werkgever van toepassing kan zijn en ik heb namelijk ingevuld bij mijn bijbaan bij La Place dat ik daar de loonheffingskorting van toepassing wil laten zijn. Aangezien ik nu wordt uitbetaald door het UWV (ivm faillissement) weet iemand of die loonheffingskorting bij La Place dan nog van toepassing is?

Volgens mij moet je dan nu loonheffing doen bij je stage. Weet het niet zeker hoor maar ik dacht dat als je uitbetaald wordt door UWV dat je dan bij een eventuele andere baan altijd loonheffingskorting moet toepassen.
Bel anders ff met UWV voor de zekerheid dan weet je het 100% zeker

Jaa ik kan er op internet dus ook niet veel over vinden… Denk dat ik morgen inderdaad maar even ga bellen.

Je kan voor de zekerheid nee invullen en het later laten wijzigen als je het zeker weet. Je mag het sowieso volgend jaar met belastingaangifte weer terug vragen. Zo krijg ik dit jaar nog 200 euro terug van mijn vorige stage *(^o^)/*

Dat is inderdaad wel lekker als je dat nog terug krijgt! Als je het niet zeker weet kan je inderdaad het beste nee invullen, anders moet je het terug gaan betalen zeker?