Loonheffing?

hee… heeft er iemand verstand van loonheffing?

Ik begin namelijk in september met een stage waar ik stagevergoeding krijg, daarnaast heb ik nog poetswerk wat ook wit word betaald. Moet ik dan op een van beide loonheffing zetten? Of hoeft dat niet omdat een van de twee een stagevergoeding is, of hoeft dat misschien niet omdat ik nog student ben?

En krijg je dan alles wat er word afgetrokken aan loonheffing weer terug?

thanks!!

Je kan maar 1 keer loonheffingskorting toe laten passen.

& dat kun je het beste doen waar je het meest verdiend. Ik weet niet wat je verdient met poetsen… Want sommige bedrijven betalen je maar een bepaald bedrag uit per maand ook al werk je meer dan dat bedrag. Andere bedrijven laten je een loonheffinf tekenen en die betalen dus je hele loon uit wat je in die 4 weken/maand hebt gewerkt.

P.s je ouders/verzorgers hebben hier denk ik meer verstand van :slightly_smiling_face:

helaas hebben die er ook geen verstand van :stuck_out_tongue:

maar ik heb gehoor dat als je minder dan een bepaald bedrag (ik meen 5000 euro) per jaar verdient dat je dan op meerdere baantjes de korting mag toepassen, dus nog even uitzoeken hoe dat danzit

Een vriendin van me heeft twee baantjes en die mocht ook maar op een van de twee baantjes loonheffing!

Nee, het mag maar 1 keer. http://www.belastingdiens…heffingskortingen-01.html