Loonheffing krantwijk?

Hoi iedereen, ik heb misschien een beetje een domme vraag. Ik heb sinds kort een ochtendkrantenwijk en ik ga misschien ook nog bij een snackbar werken. Nu krijg ik voor die wijk 200 euro per maand en die snackbar gewoon het minimum. Maar ik vroeg me af of je ook loonheffing hebt voor een krantenwijk want je hoeft bij je ‘contract’ niet loonheffingskorting aan te kruisen/het staat nergens. Ik zou het namelijk fijn vinden als ik die loonheffingskorting kan gebruiken voor het snackbarbaantje. Snapt iemand iets van economie en kan mij helpen x’]?

Groetjes

Erhm iemand? x’]

Je kan maar op 1 baantje loon heffingskorting gebruiken. En je hebt het al aangekruist bij je krantewijk? ik snap het niet helemaal haha.

Er stond juist helemaal niks over loonheffing in mn krantencontract, dus ik dacht word er uberhaupt wel loonheffing bij krantenwijken afgehaald? want dan kan ik die korting toepassen op een snackbarbaantje snappie :stuck_out_tongue:

Dan zal het wel niet dat er loonheffingskorting is toegepast, anders zou je dat aan je baas moeten vragen die kan in je contract kijken. dan weet je het gauw genoeg. maar dat zou wel raar zijn als ze toch loonheffingskorting toepassen terwijl er niks over op je contract staat.
Ik zou het eerst even navragen en dan pas invullen bij de snackbar.

Heb even snel gegoogled en hierstaat ook stukje over krantewijk en loonheffingskorting, word je mischien wat wijzer van :slightly_smiling_face:

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=2&t=488599