looney tunes shirt

Ik heb gisteren in den bosch een nieuw shirt gekocht.
Het is gewoon een witte longsleeve zeg maar, met daar een looney tunes print erop (van taz en er staat motor freaks bij).
Ik vond het zelf best stoer, maar ik heb er geen sjaaltje ofzo bij dus ik vind het maar kaal (als ik het alleen op een skinny en schoenen draag)

dus kom maar op met die ideeen!

picture:
http://img525.imageshack.us/img525/8083/imagesb24iv0.jpg

hmm geeen idee :stuck_out_tongue:
maar wel leuk hoor :slightly_smiling_face:
off misschieneen ketting erbij (:

Ik denk juist dat het met een sjaaltje of ketting te druk wordt, en het past er niet zo bij. Ik zou gewoon leuke skinny aantrekken en een brede riem door je broek of zo.

Hij ziet er eng uit! Alsof ie helemaal onder het bloed zit. Maar ik zou er niks bij doen want anders wordt het te druk. Inderdaad gewoon met een riem erbij. En ik zou er een zwarte haarband bij in doen, dan staat het wat lievvvvvvver ofzo.

Een zwart vest erover (zo een met een rits niet met knoopjes), dan wordt het iets minder druk en is het niet heel kaal

Riem gaat niet, het shirt komt tot ver over mijn broekzakken, maar niet lang genoeg om hem als shirtjurk met een tailleriem te kunnen dragen :frowning_face:
en ik heb geen zwart vest (ook geen zwarte cardigan, want daar had ik zelf al aangedacht) nja, UP!:stuck_out_tongue:

ik zal het niet te druk maken door een sjaaltje of een ketting of zo want de print is al heel opvallend.
een donkere skinny met zwarte laarzen/pumps. een zwarte tas en zilvere simpele oorbellen.

misschien een dun riempje om je heupen?
met een donkere skinny

skinny spijkerbroek, allstars en een giletje…

hwm ik vind het niet zo leuk, sorry.
maar ik zou de outfit simpel houden, skinny en een leuke schoenen. misschien iets waar dat rode in terug komt?

wat vind jij eigenlijk wel leuk?

Misschien moet je hem wel als jurkje dragen,
maar dat je dan een hemd niet aan doet als een hemd,
maar gewoon als rokje zegmaar ’ dat je hem naar beneden trekt . ’
want dan word het al minder saai.

uhmm… met een oversized jasje of cardigan
en daar onder een skinnie, denk leukste een lichte kleur en een klein riempje om het shirtje heen