loon niet gekregen

heey girlscene,
Ik had in de zomervakantie een baantje bij een callcenter en hoor eigelijk zo rond de 100 euro nog van hun te krijge, ik heb nu al 3x gebeld en heel vaak gemaild maar ik heb nog steeds niks gekregen en het zou telkens gestord worden enzo maar ze stortten het maar niet :S

wat moet ik nu doen iemand tips ?

Vraag of ze jouw rekeningnr. wel hebben.

Nog een keer bellen? Ze horen het wel over te maken… Heb je je uren op papier staan? En anders moet je je ouders laten bellen.

Blijven bellen, mailen, post sturen en elke andere stalkmogelijkheid die je kan bedenken net zo lang totdat ze je geld geven

ik heb al 3 of 4 me kopie van me bankpas opgestuurd -.-

Nee niet op paier , ik heb gister gebeld en net weer. ze zouden het “weer” gaan storten -,- maar dat hoor ik nu al weken

Hahaha, misschien moet je je baas eens bellen op irritante tijden XD

het is een callcenter xD?
ze hebben daar geen irritante tijden :stuck_out_tongue:

kun je niet langsgaan misschien?

ja heb ik al gedaan

Geen idee, ik heb ooit bij een callcenter gewerkt voor een paar weken. En toen kwamen we daar en toen was het hele kantoor leeg:P nooit me geld gehad(A) beetje offtopic, maar daar dacht ik weer aan toen ik dit las. Lastig dat je niet echt je uren op papier hebt… dan zou ik gewoon blijven contact zoeken enzo. Wat zeggen ze dan elke keer als je ze spreekt? Kan je niet zeggen… ik wil het voor deze datum binnen hebben, anders weet ik niet waar ik aan toe ben… ofzo?

oh en toen zeiden ze nog steeds dat het niet kwam of wat? :astonished:

ze zegge elke keer ik ga er naar kijken en dan zal ik het storten :S

bel en zeg dat je de politie er bij gaat halen.*kan ook echt*

ze zijden we gaan er naar kijken en het sorten :S zegge ze elke keer -.-

jaa kan dat ?

ja volgens mij kan je gewoon aangifte doen en dan belt de politie denk ik wel.
En anders krijg de baas op zijn kop. x]
HUPPAAA weg is het bedrijf.
nee okee, maar dat kan dus gebeuren.
Als de politie er bij is kan het beter geregeld worden. =)

ze hebben toch ook zo een programma op tv…?

www.juridischloket.nl

Jaa je moet gewoon dreigen dat je naar de politie gaat, of naar radar/kassa/opgelicht gaat bellen ofzoo. Nou dan geven ze je geld echt wel hoop ik voor je!