Loon/Jumbo

Hoi, binnenkort word er bij ons in de buurt een jumbo geopend,
Ik heb daar gesoliciteerd, en ben daar aangenomen.

Ik word bijna 17 (Als de jumbo geopend is ben ik 17)

En ik ben wel erg benieuwd wat ik dan ga verdienen, heeft iemand misschien een idee
of werk je er zelf zo ja hoeveel verdien je dan?

Ojaaaa, en ik ga kassa en vleeswaren doen!

ik ben 16 en ik verdien ongeveer 4,40 bij de jumbo
ik weet van mensen die daar ook werken die 17 zijn dat ze in ieder geval boven de 5 euro per uur verdienen

Oke boven de 5 euro zou wel heel lekker zijn ja!

jemig! 4,40???!
ik ben 16 en ik verdien 2,96 bij de mcdonalds en wat moet ik doen?
schoonmaken…!
jemig moet echt even ergens anders gaan werken zeg!
bij ons is er ook een Jumbo geopend.

zijn toch 12 nieuwe jumbo`s in Nederland gekomen??? ;;p

xx

bij de mac verdien je ook vet weinig… zou echt ergens anders werk zoeken…
ik werk bij de tnt en ben 18 verdien 6,30 per uur en toen ik 17 was was dat 5,55 euro

jaa dat is ook best veel eigenlijk, ik weet dat ik er geluk mee heb :slightly_smiling_face:

Hebben we het hier over bruto of netto? Bij de AH verdiende ik ook 5,31 of zo. Maarja, bruto dan hé. Bleef 4 euro van over!

ik zou het eerlijk gezegt niet weten :stuck_out_tongue:

Maar 2,96 per uur? Jeetje, dat verdiende ik op mijn 14e.

mwuhahaha op mijn 15 verdiende ik daar 2,66

op mijn 14 had ik geen baan nja ik heb toen kranten gelopen weet niet hoeveel ik toen verdiende maar deelde het ook ngo es met een ex-vriendin en echt krantenlopen sucks echt dat doe ik nooooit meer!

waar werkte je dan op je 14??:open_mouth:

nee, ik krijg dat per uur
er gaat niets meer vanaf

Ik verdien 3.52 bij de jumbo, en ik ben 16.
dacht ik

Marskramer, daar werk ik nu al 4,5 jaar. Ja, dan mag je eigenlijk nog niet werken, maar ik ken mijn baas haha.

En krantelopen is inderdaad zo vervelend. Dat deed ik in de tijd dat je ale folders ook nog eens zelf in elkaar moest vouwen. Nee, dat doe ik ook nooit meer haha!

wow lang ja!

ja ik deed kranten/folders en dan moest ik die folders ook zelf inelkaar schuiven.
ooh echt als ik dan in de klas zat dan was me dag al verpest als ik wist dat ik nog moest kranten lopen echt ieuw.

M’n broertje is ook 17 en hij krijgt iets van 5.50-6 euro bij de Jumbo geloof ik. Weet het niet precies hoor! En dat is dan wel al inclusief al die toeslagen.

Ik ben 16 en ik krijg bruto 3.53 per uur

ik werk bij de jumbo, ben 17 en verdien 4 euro, en nog ongv. 95 cent per uur vakantiegeld

ik wek bij vleeswaren, 16 jaar en krijg 4.03 per uur

wow ik ben 15 en verdien 4 euro per uur gheh ;p Niet dat je hier iets aan hebt maar toch.

ik werk sinds kort ook bij de jumbo
ik verdien 4,50 per uur (16jaar)
een 17 jarige verdient bij ons 5,10 per uur
ik werk bij de broodafdeling…
maar ook vakkevullers enz. hebben hetzelfde uurloon!

alleen je krijgt geen los vakantiegeld meer oid.
dat zit er al bij!