looks like her.

In dit topic is het de bedoeling dat je een foto van een vriendin/meisje dat je kent/ooit hebt gezien plaatst die jij op een celeb vind lijken

post de foto van 't meisje & zet onder de foto op wie je haar vind lijken of een foto van de celeb :grinning:

-
ik zag het plaatje van de celeb ergens staan maar weet zo gauw niet wie het is :blush: maar ze lijkt veel op het rechter meisje dat ik ken.

leuk topic! ik kan zelf niet zo snel iets bedenken…

Op mijn school zit een paar jongens die vreselijk veel op bekende mensen lijken. Ik heb alleen geen foto’s van ze.
Ééntje lijkt op Kendall van Big Time Rush, één lijkt echt heel erg op Justin Bieber en een ander lijkt op Cody Simpson. Haha.

UPJE :grinning:

Ik had eerst een meisje op school en die leek echt verdomd veel op miley cyrus. Denk alleen niet dat ze zo blij is als ik een foto plaats :’)
En wij hadden ook een keer een Nieuw-Zeelandse uitwisseling student. Zegt die ineens tegen mij: Wow, she really looks like miley cyrus. She even talks the same way…

^ haha wat grappig! (’:

haha ben wel benieuwd! maarja snap wel dat je geen foto plaatst als je denkt dat ze er nie blij mee is!

zijn er ook meiden die wel foto’s kunnen plaatsen ?:grinning:

er was een meisje hier op gs en die leek heel erg op taylor swift