Looklet wedstrijd

hey iedereen ^^

Ik begin even een nieuwe looklet wedstrijd omdat de meeste al allemaal vol zitten of tijdje bezig zijn en er denk ik / hoop ik nog vele zijn die aan een wedstrijd wilen meedoen ^^

Dus Snel inschrijven =)
max 10 deelnemers

1 LoveAddictedd
3 namu
4 xhappyfacex
5 ananasrepen
6 StiffUpperLip
7 BOUNCEBOUNCE
8 DianaFlow[
s]9 Technicolor~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[/s]
10LeejLicious

De bedoeling is dat je op www.looklet.com een outfit samenstelt die bij een bepaalde opdracht hoort.
voorbeelden
Na elke opdracht valt er 1 iemand af …

http://www.madame-mode.nl/blog/looklet1_blog.jpg

1ste Opdracht
PyjamaParty
Je stelt een outfit samen die je aandoet wanneer je samen met je vriendinnen een pyjamaparty houdt …
Veel Succes Iedereen

Deadline = donderdag 12 november

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[b]2de opdracht

Gemaskerd Bal
denk hierbij aan masker, jurken(lange/korte) en je eigen creativiteit =)
veel succes ^^~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[/b]
deadline=donderdag 12 november

3de opdracht

4de opdracht avril lavigne

Nieuwe opdracht
Maak 2 outfits

1 : It’s my wedding day
Maak er iets leuks,origineels van ,niet enkel lang wit kleed ofzo…
2 : I’m going to a wedding party
Je gaat dus naar een trouwfeest ,doe er iets leuks mee^^
Deadline = donderdag 26 november SUCCES

[s]Dus nu de halve finale ^^jullie gaan opnieuw 2 outfits maken

look 1 : Je gaat naar school (kies een bepaalde stijl voor je model : emo,gothic,hiphop,casual,…je mag zelf kiezen maar schrijf het erbij)

look2 : Op school heb je dus een bepaalde stijl maar in het weekend is deze heel anders vb: op school ben je casual en int weekend emo of in school een nerd en int weekend gothic ofzo maak er iets leuks van ,je mag zelf kiezen welke stijl maar neem dan wel hetzelfde model
Deadline = zondag 6 december[/s]

[b]DE FINALE - OPDRACHT

Jullie gaan 4 outfits maken !!![/b]

Outfit 1 : Kies een sprookje (vb assepoester,roodkapje,de kleine zeemeermin,…) en maak een outfit geinspireerd op dat sprookje (zet er wel even bij welk je gekozen hebt)

Outfit 2 : Golden Night => Maak een wedstrijd outfit,een outfit die past bij een finaleplaats,stel je bent(acteur,zangeres,…) en je hebt een prijs gewonnen en je moet naar de uitreiking gaan.(het moet niet goud zijn)

Outfit 3 : Je mag zelf kiezen welk soort outfit je gaat maken,schrijf er wel het thema bij wat je hebt gekozen…het is je eigen keuze,maar maak er iets leuks van.

Outfit 4 : Kies een dier en maak een outfit geinspireerd op dat dier.

VEEL SUCCES ^^
Deadline = zondag 20 december (deze is lang omdat ik en jullie wss examens hebben,maar als jullie de outfits vroeger af hebben ,is de uitslag ook vroeger natuurlijk =) )

1 LoveAddictedd
2
3
4
5
6
7
8
9
10

UP

--------------------------------------------------------------------------------

1 LoveAddictedd
2 ongepastenaam
3
4
5
6
7
8
9
10

1 LoveAddictedd
2 ongepastenaam
3 namu
4
5
6
7
8
9
10

1 LoveAddictedd
2 ongepastenaam
3 namu
4 xhappyfacex
5
6
7
8
9
10

het worden er steeds meer!

maar moet je dan, de foto erneer zetten.
of de link?

hey,
het beste is als je de foto neerzet :slightly_smiling_face:

kom op mensen!
meer!

1 LoveAddictedd
2 ongepastenaam
3 namu
4 xhappyfacex
5 ananasrepen
6
7
8
9
10

1 LoveAddictedd
2 ongepastenaam
3 namu
4 xhappyfacex
5 ananasrepen
6 Danielle89
7
8
9
10

1 LoveAddictedd
2 ongepastenaam
3 namu
4 xhappyfacex
5 ananasrepen
6 Danielle89
7 BOUNCEBOUNCE
8
9
10

hihi ik ben hier niet zo goed in dus zal er wel gelijk uitliggen, maar ga het toch proberen :stuck_out_tongue: hehe

nog 3?

Nog 2 deelnemers ^^ Snel Inschrijven =)

3… toch?

wil je de opdracht al geven, kvrveel me :yawning_face:

1 LoveAddictedd
2 ongepastenaam
3 namu
4 xhappyfacex
5 ananasrepen
6 Danielle89
7 BOUNCEBOUNCE
8 DianaFlower
9
10

oeps nu nog 2 deelnemers SNEL INSCHRIJVEN !!
Daarna volgt de opdracht :slightly_smiling_face: