Hee allemaal!
Ik heb mee gedaan met een wedstrijd, dat ging alleen niet zo goed… Foto’s werden niet echt zichtbaar…
Daarom dacht; laat ik zelf maar een wedstrijd organiseren!
er is plaats voor maximaal 13 meiden.
De nieuwe deadline is donderdagavond 21 juni 8 uur! En er is geen budget!
- Jeleysa
- Stephanie020
- Rocking Rebella
- Nivaeh
- ilovemybb
- ussername
- beazies
-
saraitjee
-
-
-
-
-
Dikgedrukt = ingeleverd
doorgestreept = afgevallen
normaal = meedoen, nog niet afgevallen, maar ook de opdracht nog niet ingeleverd.
De winnaar krijgt 1 extra punt bij de volgende opdracht!
OPDRACHT 2:
De zomer is bijna begonnen, en sommige van jullie hebben misschien al vakantie (ik in elk geval wel!), dus dan gaan we gelijk aan het zonnetje denken! Je bent dus ook uitgenodigd voor HET strandfeest van het jaar, op Ibiza. Het is georganiseerd door je beste vriendin. Daarom gaan jullie die dag dus ook nog even op het strand liggen. Maak dus een foto van je zwemoutfit, en een foto voor de avond!
Gefeliciteerd Ilovemybb! Je hebt de 2e opdracht gewonnen, en dus een punt gescoord, je staat in de finale tegen Jeleysa en ussername! Ik wens jullie alle 3 heel veel succes!
saraitjee is afgevallen omdat ik het ordinaire jurkje een beetje te vond bij het thema, en je koos voor naaldhakken, en dat is niet handig op het strand…
De rest is afgevallen omdat ze niks hadden ingeleverd.
FINALE OPDRACHT
met deze opdracht kun je 2 punten winnen, dus ussername, je kunt ook nog winnen!
Het thema is Chinatown, ik ga hier niet te veel over zeggen…
Heel Veel succes!
Wanneer het niet lukt op H&M, maak dan een outfit met je eigen kleren, voor H&M is het el makkelijker, en dan kan ik het ook beter zien, dus H&M is wel beter! En toen ik meedeed met wedstrijden kreeg ik de foto van H&M niet opgeload, als jou dat ook niet lukt, stuur mij dan een mailtje met de link!
Succes!
Groetjes
Demi