Looklet styling contest - Je kan altijd mee doen!

http://i43.tinypic.com/2e4ko7n.jpg

Hello :dancing_women:

Uitleg
Bij deze Looklet gaat het iets anders hierbij ben jij een stylist en jij moet een model voor een fotoshoot volgens de opdracht kleden.

Inleveren is meedoen!! en je hoeft het niet te vragen, je doet automatisch mee als je hebt ingeleverd.

Hoe kan ik het inleveren?
Hier kan je je outfit maken in de Looklet
Je kan via een printscreen inleveren.

De punten
Creativiteit
Omdat jij een fashion stylist bent is creativiteit erg belangrijk… dus go big or go home!
Hierbij kan je max. 3 punten voor behalen.

Thema
Je kleding moet natuurlijk goed bij het thema passen die je is opgegeven.

Fashion forward
De shoots zijn bestemd voor publicaties in Vogue, L’officiel, Elle, Marie clair etc. dus het is erg belangrijk dat je geen oude trends gebruikt.

Het leuke van Looklet is dat je allerlei achtergronden hebt dus je kan 1 extra punt verdienen als je achtergrond bij de opdracht past.

Je kan dus maximaal 10 punten per ronde behalen.

Hierbij een voorbeeld:

Deelnemers:
:heart:Golf Wang
7,5 + 8 : 2 = 7,8

:heart:Dwonkie
7 + 7,5 + 7 + 8 + 9,5 + 9,5 + 9 + 9,5 : 8 = 8,4

:heart:Divergent
7

:heart:Emmarh
8 + 8,5 : 2 = 8,3

:heart:manonisos
7,5 + 7 + 7,5 : 3 = 7,3

:heart:Dream
7,5 + 7,5 + 8 :3 = 7,7

:heart:Apple
8,5 + 7,5 + 7,5 + 8,5 + 8,5 +8,5 + 8,5 : 7 = 8,2

:heart:Betty Rose
8 + 8,5 + 9 + 9 + 8,5 + 10 + 9 : 7 = 8,9

:heart:afterlife
9,5 + 9,5 + 9 + 9 + 8 + 9,5 : 6 = 9,1

:heart:Shopaddicted
9,5 + 9,5 + 8,5 + 9 + 9 : 5 = 9,1

:heart:invisible
9 + 9,5 + 10 + 9 : 4 = 9,4

:heart:THEGIRLONFIRE
8,5 + 8,5 + 9,5 : 3 = 8,8

:heart:TurkishDelight
9

:heart:Little-Butterflies
9,5

:heart:Quest
9 + 10 : 2 = 9,5

:heart:Niabi
8,5 + 7,5 : 2 = 8

:heart:kluns
10

Opdrachten

Shoot 1: Back to black
Je doet de styling voor een fashion spread in de Elle. Het thema is sexy, zwart/wit, klassiek maar dan met jou twist.
Deadline: 16 september voor 15:00

Shoot 2: Japanese street style
Je mag een shoot stylen voor de Britse Vogue. De locatie is in Japan met thema Japanse street style dus denk laagjes, veel kleur en vooral gestoord! Be bold!!
Deadline: 22 september voor 15:00

Shoot 3: Retro glam
Je moet de kleding stylen voor de Rimmel retro glam reclame. Dus denk hierbij zwart/wit en eventueel een (pastel)kleur. Hierbij de reclame nog als extra inspiratie.
Deadline: voor 30 september
http://youtu.be/Ig0eRFlNB9g

Shoot 4: Neo romanticism
Je moet een shoot stylen voor de franse vogue met het thema Neo romanticism. Dat betekend een romantische shoot met een historische stijl. Hieronder een moodboard en een wiki link van de stijl.
Deadline: 6 oktober beoordeel of zondag avond of de dag erna.

Shoot 5: Halloween
Het is bijna halloween en daarom mag je een shoot stijlen met als thema halloween. Als je nog als een specifiek persoon bent gestyled zet dat er dan wel graag bij. vergeet niet om de ballans te houden met costuum en fashion, kijk naar de inspiratie als voorbeeld.
Deadline: dinsdag 15 oktober

Shoot 6: Cover of Vogue
Je krijgt de opdracht van het jaar! je mag de cover van de Amerikaanse Vogue stylen. Je hebt verder geen thema vergeet niet dat ze jou ook niet willen vergeten dus…
Don’t go boring and don’t go to over the top!
Deadline & beoordeling: vrijdag 25 oktober

Shoot 7: Goth
Het thema is Goth maar op een fashion way! Dus hieronder een moodboard en gebuik deze goed als inspiratie! De shoot is bedoeld om in de Italiaanse Vogue komen!
Deadline & beoordeling: Donderdag 7 november

Shoot 8: Futuristic
Het thema is futuristisch, je shoot voor de Nederlandse L’Officiel. Het hoeft totaal niet draagbaar te zijn, kijk goed naar het moodboard voor inspiratie!
Deadline & beoordeling: Ik doe me best om het de 14e over een week te doen anders word het pas in het weekend!

Moodboard:

gosh wat is dit moeilijk zeg…

moet er een beschrijving bij?

en toch doe je mee :stuck_out_tongue: maar je doet het goed!

UP

Mannelijk model:

Vrouwelijk model:
http://www.hm.com/nl/s/05QJYH

thankyou! (:

Yeah

Je hoeft trouwens niet perse je look uit te leggen. Het mag natuurlijk wel!

Mijn inzending! xx

Ik doe ook mee!

:slightly_smiling_face: mijn inzending.

Ben ik de enige die dit krijgt? :cry:
[color=rgb(26, 23, 27)][font=HM Ampersand Regular][font=HM Ampersand Regular]Het spijt ons, de virtuele paskamer op hm.com is niet meer beschikbaar.

^^ nee je bent niet de enige, je kan geen kleding meer aanpassen…

Damnit :’(

Ik doe mee :slightly_smiling_face:

upje!

Hey meiden heel erg balen maar ik ben bang dat H&M de dressingroom er uit heeft gehaald… dus om het niet helemaal te laten stoppen gaan we over op Looklet (heeft toch veel meer kleren)
http://looklet.biz/demo/
maar het budget gaat er nu uit omdat er geen prijzen bij staan… en er zijn geen mannen modellen meer… dus ik pas even de punten telling in de beginpost even aan.

Je kan een nieuwe inleveren als je wilt of het houden bij de H&M…

Oké dan zal ik mijn inzending opnieuw insturen :wink: