looklet contest

hoi allemaal!
ik zag dat er niet echt een looklet contest meer bezig was dus bij deze :slightly_smiling_face:
je kan een ontwerp maken op: www.looklet.com
deelnemers:
1, tourismlady
2, awonder
3, blanq
4, juuultjex
5, faithinyouu
6, kluns1
7, xx_muffin
8, karlijn97
9, tipsydipsy

vetgedrukt=ingeleverd
doorgestreept=afgevallen

opdracht 1:
je crush nodigt je uit voor een romantische picknick bij zonsondergang, wat trek je aan?

deadline: vrijdag 7 september

winnaar opdracht 1: juuultjex

opdracht 2:
girls night out!
deadline: 15 september

Opdracht 3: zoek je mooiste festivaloutfit bijeen!
Deadline: 22 september

kusjes!

ik doe mee!

i’m in

leuk! ik zet jullie erbij! :slightly_smiling_face:

Oh fijn dat de opdracht er is!
Kan ik er meteen aan beginnen :slightly_smiling_face:

Ik doe ook mee, begin er gelijk aan :slightly_smiling_face:

ik zet je erbij :slightly_smiling_face:

Ik heb niet zo een nette look gekozen omdat ik vind dat dit wel een beetje speels en leuk staat. Natuurlijk wil je er ‘mooi’ uitzien op je eerste date, vandaar toch de niet zo standaart outfit. Na een hete dag is het s’ avonds ook nog lekker, vandaar het luchtige blousje. :slightly_smiling_face:

xx

Ik wil ook mee doen, als dat kan. :slightly_smiling_face:

Was ik gisteren aan mijn look begonnen, liep alles vast ;(
Dus dan nu maar weer beginnen :grinning:

Topctitel mag niet in hoofdletters.

Ik heb voor een lange broek gekozen, omdat het tijdens zonsondergang, meestal toch wat frisser is. Voor sneakers omdat ik me daar gewoon het fijnste in zou voelen en ze staan goed bij de kleding die ik aan heb, ik heb voor een truitje met een leuk bloemenprintje gekozen omdat het toch vrolijk is, en nog wat leuke accessoires (:

@blanq leuk! ik zet je erbij

im in!

ik doe mee!

ik ben voor een classy jurkje en blazer gegaan, de allstars eronder zijn om het toch nog wat meer casuall te maken voor gewoon een picknick. Dan nog wat leuke sieraadjes en klaaar :grinning:.

Omdat het 's avonds sowieso wat kouder is. Platte schoenen omdat een zonsondergang denk ik wel op een strand/grasveld is. Ik vind niet dat je tooooo much aan moet komen zetten op je eerste date dus lekker simpel!

Een zwarte jumpsuit gekozen omdat dit makkelijk zit.
De sleehakken maken het geheel iets netter, met een stoere teint. Bovendien loopt dit makkelijk op elke ondergrond, strand, gras en de straat. Het rode jasje en de tas maken het geheel iet wat stoerder. De ketting is een echte eyecatcher en het haar zit mooi in de krul. Kortom, een nette maar stoere look.

kan ik nog meedoen?

@kluns1 natuurlijk! ik zet je erbij!