vOL/VOL/VOL FANATICS HEEFT DEZE CONTEST GEWONNEN!!!
Hee!
Mijn vorige looklet contest liep dood doordat mensen niet inleverden.
Ik hoop dat het deze keer niet gebeurd!
Daarom: Doe alleen mee als je echt wil, en weet dat je op tijd in levert!
Iedere anderhalve week komt er een nieuwe opdracht.
Deelnemers;
- L__L
-xMiss_carolaa
- Ndinee
- Djoelie
- keeliee, winnaar opracht 2
- Roliie
- xCarleen, winnaar opdracht 2
- almostalways, winnaar opracht 3
- Jxstyle
- fanatics, winnaar opracht 1 en 4
Regeltjes;
Er is er maar 1; Houdt het gezellig!!!
[s]Opdracht 1: De herfst is weer begonnen. Maak een look die je aan kan in de herfst. Denk eraan, herfst is koud, nat en somber. Maar dat moet jou look natuurlijk niet uitstralen!! Succes ,
deadline: Woensdag 21 September[/s]
Opdracht 2: dit moet een beetje een over-de-top look wordenl dus overdreven zoals je i. Een tijdschriftt vaak ziet maar wat je misschien zelf niet zo snel zou dragen. Het thema is: rock prinses. Denk aan petticoats met kistjes en leer met zachtroze enz. Succes!
deadline: Woensdag 28 september
Opdracht 3: Girls Just Wanna have Fun!
Denk aan slaapfeestjes/roze/BlondAmsterdam enz. Dat idee dus! Doe ermee wat je wilt & succes!
Watch it; bij deze opdracht kunnen 2 mensen afvallen!
deadline: zaterdag 1 oktober! tenzij iedereen weer eerder inleverd of course
Opdracht 4: Ik geef jullie allemaal een heel moeilijk te combineren kledingstuk van looklet, en jullie moeten daar een leuke look mee maken!
Welk kledingstuk je krijg, staan onder je naam.
Deadline: Donderdag 13 oktober, tenzij iedereen weer eerder is (wat waarschijnlijk zo is XD)
[s]Opdracht 5: We doen nu nog 2 opdrachten. Bij edze vallen er 2 af, extra spannend dus! Dan blijven er twee over voor de finale. De opdracht van deze keer is: Jullie maken allemaal 2 looks.
- De eerste: Je bent uitgenodigd voor een heel vet feestje. Het is dus: Dress to Impress! Kies een jurkje en stijl het af zoals jij het wilt. Het moet opvallend zijn, want er zijn veel bekende mensen aanwezig en daar wil jij natuurlijk ook tussen opvallen!
- De tweede: Vintage. Spreekt voor zich lijkt me. Tip: gebruik kleding van Designer>Beyond Retro & Designer>Vintage.
De deadline is dit keer 2 weken. Want er moeten twee looks worden gemaakt.
Dus: 3 november
Good Luck![/s]
[b]Finale opdracht! 3 looks voor jullie beide!
Look 1: Inspired by a song. Ik geef jullie dit nummer: Beyoncé - Countdown. Omdat het gewoon een vrolijk nummer is. Zoek de videoclip maar op, daar zit echt superveel inspiratie in!
Look 2: Inspired by Sinterklaas! Het hele gebeuren dan, niet alleen de goedheilig man himself. Vb: Pieten, cadeautjes, vrolijke kindertjes enz.
Look 3: Inspired by a picture. Kies 1 van deze 3 plaatjes, jullie mogen allebei dezelfde!
1# Afrikaanse kindjes die voetballen
http://data.whicdn.com/images/17187784/reeha2151884528_large.jpg
2#Een supermooie soort prinsessen fashion-photo.
http://data.whicdn.com/images/17584897/tumblr_lui65yHZyt1qhsmllo1_500_large.jpg
3# Het huis met balonnen van de movie Up! Het gaat dus om dit plaatje, niet om de gehele film!!
http://data.whicdn.com/images/17435153/1355445923_6_oxBr_large.jpeg
Deadline: Vrijdag 3 December!
Heel veel succes![/b]
FANATICS HEEFT GEWONNEN!