Looking 4 tips und ideetjes (:

Sorry, had bij mn vorige forum de titel met hoofdletters… *kuchkuch* nee ben niet nieuw >.< Dus…
Allowaa. Ik ben lisa en ik ben 14 jaartjes jong ._. Ik heb een beetje rondgekeken op de Fotografie forums en ik ben echt VERLIEFD op de foto’s Mij leek het ook echt awsome om als hobby iets met fotografie te doen. Dus ik ben beetje rond gaan kijken voor een camera, maar ik zou echtniet wéten wat voor camera goed (en fcourse niet al te duur xd) is. dus mijn vraag is…:
Hebben jullie misschien ideetjes? Let me know :3

xoxo

Somebody? :grinning:

Ik zou het niet weten.
maar misschien is het de volgende keer iets handiger als je normaal typt.

k zou het ook niet weten…
en je schrijftaal zou ik inderdaad ook een beetje aanpassen;)

ohh sorry? Ben net nieuw. Ohgosh nu kom ik echt over als een kneusje xd

+ Waarom maak je een nieuw topic aan als je vorige gesloten is …

Jaa sorry mensen. Zoals ik al zei ben ik nieuw, en ik had toen de titel in hoofdletters gedaan, en toen was die verwijderd omdat de titel met hoofdletters was…

@dat bericht van mezelf hier boven, dat moest er onder staan, onder die quote. haha gaat wel echt goed hier xd

?

Ben ik echt zó onduidelijk? :flushed:

:’)

Ja want je zegt eerst dat je niet nieuw bent en nu wel :frowning_face:

hahaha ja weet ik, sorry, was een typfout :flushed:
ik merkte het pas later

Haha maakt niets uit :stuck_out_tongue:

Wat wil je fotograferen, wat is je budget, wil je een DSLR of een gewone compact? Dit is zo onmogelijk aanraden (’:

Bovendien is hier een Centraal / Algemeen topic voor (:

Ik heb nog nooit eerder echt serieus iets met fotograferen gedaan dus daarom maakte ik hier een forum voor aan, om te vragen of jullie misschien tips hadden ofzo (: Maar ik ben niet echt een genie met sparen dus liever niet boven de 200 euro :grinning: Ik ga offline people.

xx

Met 200 euro kun je geen deftige camera kopen om te fotograferen.

Wel 2e hands.
Maar als je nog niet zo lang bezig bent met fotograferen, zou ik gewoon een goede compactcamera of een superzoom kopen. Of evt beginnen met de camera van je ouders en ondertussen doorsparen voor een beter camera (of DSRL).

Ik ga ook niet meteen een hele dure kopen idd. Want stel dat ik er na een paar maanden wel klaar mee ben is het echt zonde. Ik begin wel met de camera van mijn vader en dan spaar ik ondertussen wel. Goed idee! Weet iemand misschien een goede camera die niet te duur is?

Ik heb eventjes rond zitten kijken en ik kwam uit bij de Olympus SP-600UZ
Iemand ervaring mee? :grinning: