Lookbook?

Hee. Ik heb al een tijdje een lookbook account. Ik vind de personen die outfit’s plaatsen daar heel erg inspirerend. Ze hebben ook vaak mooie foto’s, waar ze helemaal op staan. (Dat moet geloof ik ook volgens de regels anders word je foto verwijderd)

Ik zou af en toe ook wel mijn outfit op lookbook willen zetten, maar ik heb liever mijn hoofd er niet op staan. Dan zouden mijn foto’s dus verwijderd worden. Zal ik er dan wel mijn hoofd op laten, of niet? Dit is misschien een heel dom topic… maar ik weet niet zo goed wat ik het best kan doen. :slightly_smiling_face:

waarom niet? je wilt toch geen onthoofde foto´s :stuck_out_tongue:

waarom worden je foto´s dan verwijderd als er een hoofd op staat?

Dat stond geloof ik in de regels. Dat je een full body foto moest hebben. Ik had ooit wat foto’s er op gezet. Die werden verwijderd omdat m’n voeten er niet op stonden haha.

staat er in de regels ook dat er geen hoofd op mag staan?

want ik vind gewoon dat je hoofd bij je lichaam hoort hoor…

Er moet juist een hoofd op staan :stuck_out_tongue: van hoofd tot teen zegmaar. En dat had ik dus niet …

je kunt ook je hoofd naar achter draaien…

Maaar… als ik nu bij een foto kijk, staat er. ‘Neck to toe or head to knee is OK’. Dus ik ben een beetje in de war, mag je nu wel gewoon foto’s er op plaatsen zonder je hoofd, of niet? :’)

Ja dat is zogenaamd hun regel. Maar als je rondkijkt hebben alle mensen die 1000000 likes of whatever hebben daar vaak genoeg alleen maar de bovenkant van hun lichaam erop, of alleen benen of weet ik veel wat. Ik vind het een beetje voortrekkerij soms :’) Maar goed, ik vind Lookbook ook helemaal niet meer leuk geworden daardoor. Het ging om de outfits en tegenwoordig lijkt het meer op wie de coolste en mooiste foto maakt.

Je kunt ook een plaatje op je hoofd plakken. Heb ik wel meer mensen zien doen.

Oke dankjulliewel!
Ja eerst was lookbook ook heel speciaal en apart, omdat je er voor moest betalen of een code hebben als je 'n account wilde. Nu is het gewoon gratis.

Maar dit topic kan verwijderd worden, of een slotje. Want ik heb m’n antwoord :slightly_smiling_face:

je hoeft niet per se je hoofd er op. je kan vanaf je hoofd tot en emt je knieen. of vanaf je nek tot en met je voeten.
Dus op zich als je outfits post en je wilt niet dat je hoofd er op staat dan moet het vanaf je nek tot en met je voeten

Oke dankjewel! :slightly_smiling_face:

Je kan ook op een leuke manier je hoofd niet zien baar te maken. Een hoedje ervoor doen, of je haar naar voren. Of plak er een leeuwenkop of iets op. :’)