lookbook!? hoe maak je het aan??

HOE MOET JE LOOKBOOK AANMAKEN?
XX

niemand?
ik heb echt ff hulp nodig.
:frowning_face:

die uitnodigingscode kan je van andere mensen krijgen (die dus jou uitnodigen)
of, als je een eigen blog hebt, die naar lookbook sturen. als ze jouw stijl goed genoeg vinden, dan zullen zij jou een uitnodigingscode sturen. nouja dat weet ik niet zeker, maar dan kan je het in ieder wel aanmaken.

Je moet daarvoor eerst een uitnodiging krijgen.
& Je kan het ook proberen door ze een mailtje en wat foto’s te sturen, maar dat staat uitgelegd op de site.

http://lookbook.nu/apply

als je mij je e-mail note dan nodig ik je wel even uit. =]

NERDBOYFRIEND
is volgens mij een code die iedereen deze maand kan gebruiken… maar dat weet ik niet zeker, je kan het gewoon proberen. bij mij werkte die code ook. :wink:

Aaah, jammer dat iedereen invite codes uit gaat delen aan wannabe ‘stijlvolle’ meiden. Lookbook was juist zo’n leuk inspirerende site met aparte outfits, maar nu gaat dat een beetje ten onder.

dat valt wel mee hoor. De leuke outfits worden gehyped en zo blijven die in de top staan. Dus dan hoef je alleen maar in de top te kijken als je geen lelijke outfits wil zien

Nou wat er de laatste tijd allemaal gehyped word vind ik echt 20x niets vergelijken met eerst. Het zijn allemaal saaie outfits geworden, en 9/10 draait het niet eens meer om de outfit, maar om hoe geweldig mooi je foto wel niet is.

echt helemaal mee eens @homewrecker.

Pff mensen zeur toch niet zo. Je bekijkt wat je wilt bekijken en wat je niet wilt bekijken bekijk je niet.

-