Look-A-Like Birkin Bag

Ik heb het al gevraagd in het -ik zoek- forum, maar daar kreeg ik geen reactie.

Mijn vraag:
Weet iemand waar ik een look-a-like birkin bag kan kopen?
Kleur: liever zwart. Hoeft geen echt leer te zijn, anders word het toch te duur.
Niet te duur in ieder geval. Voorbeeld:

http://www.rufeleinpublic.ro/wp-content/uploads/2008/11/birkin-bag.jpg

Alvast bedankt!!

(ojaa, als je verwijst naar het artikel dat vandaag op girlscene is gekomen, daar heb ik niet veel aan gehad, want die lijken niet echt)

marktplaats? moet hij percé rood zijn en van leer?

Oh sorry, nee het liefste zwart, en van nep leer is ook goed, anders wordie toch te duur…

marktplaats was niets

kenzaa.nl

al is de kwaliteit niet top.

Marktplaats niets?
[3]=10240]http://kopen.marktplaats…u=0&p=1&av[1695][3]=10240

Misschien niet zo heel goed gekeken? kan gebeuren :slightly_smiling_face:.

wow op marktplaats echete birkin van byna 3000 ;|

vilja.nl

Op H&M hebben ze ook eentje die er wel wat op lijkt, Dames → Accessoires → Riemen&Tassen gelijk de 1e pagina en dan die bruine links onder.
Ben eventjes te lui om een plaatje te posten :stuck_out_tongue:

Alysamode volgensmij

hee meiden.
Super bedankt allemaal voor jullie reacties.

en over marktplaats, wss verkeerd gekeken jaa :stuck_out_tongue:

jammer dat ze zo duur zijn he :cold_sweat:

in eindhoven heb je een aantal winkels waar ze die verkopen voor 30 euro weet alleen de namen van de winkels niet meer

Op marktplaats zit een verkoopster die hele mooie birkins heeft… Niet de echte natuurlijk :wink: Klik Ik vind ze zelf niet zo heel duur, en een vriendin van me heeft laatst een clutch bij haar besteld van Hermes en die is ook echt prachtig! Zodra mijn salaris er is ga ik ook bij haar bestellen.

Succes ermee, ik heb ook echt heeeel lang gezocht naar mooie neppe voor niet al te veel geld.

Edit: Ik weet niet of je in de buurt van Amsterdam woont, maar laatst zag ik ze voor 100 euro op de Albert Cuyp… Er is ook een winkeltje in Amstelveen die hele mooie neppe heeft, alleen kom je dan al rond de 130 euro…

www.beaujoliestore.nl

Ebay.
Hoe komt het dat dat nog niet is genoemd?

Hier kan sowieso een slotje op.

Toch hoort dit echt in het ik-zoek topic. Dit topic gaat op slot.